Sitter och lyssnar på mysmusik

Och känner hur kärkeken brinner inom mig. Är verkligen på myshumör och därför vill jag förklara hur mycket jag tycker om min kära pemil:D

Glömmer aldrig den gången vi fick kontakt med varandra första gången. Love at first sight! Det var alltså på insparken allt hände. Någon hade snott mina skor och min tjocktröja och jag gick runt och letade efter mina saker. Fick syn på Emil och gick fram och frågade honom om han hade sett mina saker och han började hjälpa mig att leta. Helt plötsligt försvann han, vilket gjorde mig lite besviken. Efter ett tag gick jag och Emma till bussen och där satt han, och när han fick syn på mig sa han "Maadde!" med världens smile, fick en mysig kram av honom sen åkte han hem och vi också!

Efter den kvällen började vi prata lite smått i skolan och det gick rätt fort tills vi började umgås. Dino & Julia och Emil & Jag! Vi gick på bio och jag glömmer aldrig den gången våra händer möttes och vi pussades lite i biomörkret! (Guuuud vad jag är en typisk tjej just nu, hoho)

Efter någon månad eller så blev vi tillsammans. Och nu har det gått tre år! Vi har haft det lite upp och ner ibland, men det är rätt så förstårligt ändå. Vi var 16 år när vi blev tillsammans och det är mycket som händer med både sig själv och runt omkring en. Vi har mognat och lärt oss av våra misstag idag.
Jag beundrar mig själv lite faktiskt. Jag har aldrig riktigt varit en förhållande tjej tidigare. Har inte haft orken till ett seriöst förhållande eller varit intresserad av att ha det innan jag mötte Emil.

Men en sak är säker, han stärker mig som människa och vi kompleterar varandra så bra. Ibland kan det vara för bra för att vara sant eller för mycket av det goda men en sak är säker; I fucking love you. Och jösses vad vi har varit med om många saker, både dåliga och bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Sitter och lyssnar på mysmusik

2009-11-19 @ 23:57:11

Och känner hur kärkeken brinner inom mig. Är verkligen på myshumör och därför vill jag förklara hur mycket jag tycker om min kära pemil:D

Glömmer aldrig den gången vi fick kontakt med varandra första gången. Love at first sight! Det var alltså på insparken allt hände. Någon hade snott mina skor och min tjocktröja och jag gick runt och letade efter mina saker. Fick syn på Emil och gick fram och frågade honom om han hade sett mina saker och han började hjälpa mig att leta. Helt plötsligt försvann han, vilket gjorde mig lite besviken. Efter ett tag gick jag och Emma till bussen och där satt han, och när han fick syn på mig sa han "Maadde!" med världens smile, fick en mysig kram av honom sen åkte han hem och vi också!

Efter den kvällen började vi prata lite smått i skolan och det gick rätt fort tills vi började umgås. Dino & Julia och Emil & Jag! Vi gick på bio och jag glömmer aldrig den gången våra händer möttes och vi pussades lite i biomörkret! (Guuuud vad jag är en typisk tjej just nu, hoho)

Efter någon månad eller så blev vi tillsammans. Och nu har det gått tre år! Vi har haft det lite upp och ner ibland, men det är rätt så förstårligt ändå. Vi var 16 år när vi blev tillsammans och det är mycket som händer med både sig själv och runt omkring en. Vi har mognat och lärt oss av våra misstag idag.
Jag beundrar mig själv lite faktiskt. Jag har aldrig riktigt varit en förhållande tjej tidigare. Har inte haft orken till ett seriöst förhållande eller varit intresserad av att ha det innan jag mötte Emil.

Men en sak är säker, han stärker mig som människa och vi kompleterar varandra så bra. Ibland kan det vara för bra för att vara sant eller för mycket av det goda men en sak är säker; I fucking love you. Och jösses vad vi har varit med om många saker, både dåliga och bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Sitter och lyssnar på mysmusik

Och känner hur kärkeken brinner inom mig. Är verkligen på myshumör och därför vill jag förklara hur mycket jag tycker om min kära pemil:D

Glömmer aldrig den gången vi fick kontakt med varandra första gången. Love at first sight! Det var alltså på insparken allt hände. Någon hade snott mina skor och min tjocktröja och jag gick runt och letade efter mina saker. Fick syn på Emil och gick fram och frågade honom om han hade sett mina saker och han började hjälpa mig att leta. Helt plötsligt försvann han, vilket gjorde mig lite besviken. Efter ett tag gick jag och Emma till bussen och där satt han, och när han fick syn på mig sa han "Maadde!" med världens smile, fick en mysig kram av honom sen åkte han hem och vi också!

Efter den kvällen började vi prata lite smått i skolan och det gick rätt fort tills vi började umgås. Dino & Julia och Emil & Jag! Vi gick på bio och jag glömmer aldrig den gången våra händer möttes och vi pussades lite i biomörkret! (Guuuud vad jag är en typisk tjej just nu, hoho)

Efter någon månad eller så blev vi tillsammans. Och nu har det gått tre år! Vi har haft det lite upp och ner ibland, men det är rätt så förstårligt ändå. Vi var 16 år när vi blev tillsammans och det är mycket som händer med både sig själv och runt omkring en. Vi har mognat och lärt oss av våra misstag idag.
Jag beundrar mig själv lite faktiskt. Jag har aldrig riktigt varit en förhållande tjej tidigare. Har inte haft orken till ett seriöst förhållande eller varit intresserad av att ha det innan jag mötte Emil.

Men en sak är säker, han stärker mig som människa och vi kompleterar varandra så bra. Ibland kan det vara för bra för att vara sant eller för mycket av det goda men en sak är säker; I fucking love you. Och jösses vad vi har varit med om många saker, både dåliga och bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0