sådär,

Nu sitter jag, eller snarare ligger jag på plats för att kunna skriva vad som har hänt nu på sistånde.

I lördags blev det ju flytt och allt mökligt. Blev verkligen inte klar och jag var tvungen att rusa iväg på en halloween fest. Men när jag kom tillbaka så var mitt rum HELT fixat. Jag har världens bästa mamma!

Halloween kvällen var fun! Vid 1 tiden åkte jag till emil och hans kompisar, det var funny där med! Det sköna var ju att det låg precis på min gata, så vi hade inte lågnt hem! Haha. 

När vi kom hem så blev vi båda chokade över hur mysigt och fint mitt rum var. ÅÅH vilken underbar känsla när vi la oss ner i sängen och viste att vi kunde ta det lugnt dagen efter och att rummet var så mysigt och städat. Har som sagt världens bästa mamma! 

I söndags åkte jag med emil, hans mamma och emmy till beddinge till hans mormor. Där blev det god mat och prat. Efter det hem till svedala och kollade på film.

Måndags upp tidigt (klockan 12, haha) för att åka in till stan. Fixade lite ärenden och sedan åkte vi hem.
Idag vaknade vi ännu tidigare (klockan 10:P) för att följa med josse och jocke till ikea. Jag tyckte att det skulle bli jättespännande att se hur det såg ut där osv, men det var verkligen ingenting speciellt. Tycker helt klart bättre om det gamla!

Nu ikväll har jag fikat med jullan, alltid lika trevligt;)

Just ligger jag i min säng, och hela rummet är omringat av massor med tända ljus. Har feta hörlurar på mig och lyssnar på musik. Känner mig såå nöjd med allting just nu. Är sååå lycklig och ser ljust på framtiden. Har underbara vänner, världens bästa familj och världens finaste pojkvän och dessutom en fin resa att se fram emot! Finns ingenting som jag hade velat ändra på just nu. Hoppas inte att vinden vänder. Vill att det ska fortsätta såhär!!

Idag är det dessutom, tre Fina och Känslomässiga (med både jobbiga och underbara tider) år tillsammans, med min emil. Lika lycklig som den dagen vi blev tillsammans till denna dagen, tre år efter. Om inte mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

sådär,

2009-11-03 @ 23:09:53
Nu sitter jag, eller snarare ligger jag på plats för att kunna skriva vad som har hänt nu på sistånde.

I lördags blev det ju flytt och allt mökligt. Blev verkligen inte klar och jag var tvungen att rusa iväg på en halloween fest. Men när jag kom tillbaka så var mitt rum HELT fixat. Jag har världens bästa mamma!

Halloween kvällen var fun! Vid 1 tiden åkte jag till emil och hans kompisar, det var funny där med! Det sköna var ju att det låg precis på min gata, så vi hade inte lågnt hem! Haha. 

När vi kom hem så blev vi båda chokade över hur mysigt och fint mitt rum var. ÅÅH vilken underbar känsla när vi la oss ner i sängen och viste att vi kunde ta det lugnt dagen efter och att rummet var så mysigt och städat. Har som sagt världens bästa mamma! 

I söndags åkte jag med emil, hans mamma och emmy till beddinge till hans mormor. Där blev det god mat och prat. Efter det hem till svedala och kollade på film.

Måndags upp tidigt (klockan 12, haha) för att åka in till stan. Fixade lite ärenden och sedan åkte vi hem.
Idag vaknade vi ännu tidigare (klockan 10:P) för att följa med josse och jocke till ikea. Jag tyckte att det skulle bli jättespännande att se hur det såg ut där osv, men det var verkligen ingenting speciellt. Tycker helt klart bättre om det gamla!

Nu ikväll har jag fikat med jullan, alltid lika trevligt;)

Just ligger jag i min säng, och hela rummet är omringat av massor med tända ljus. Har feta hörlurar på mig och lyssnar på musik. Känner mig såå nöjd med allting just nu. Är sååå lycklig och ser ljust på framtiden. Har underbara vänner, världens bästa familj och världens finaste pojkvän och dessutom en fin resa att se fram emot! Finns ingenting som jag hade velat ändra på just nu. Hoppas inte att vinden vänder. Vill att det ska fortsätta såhär!!

Idag är det dessutom, tre Fina och Känslomässiga (med både jobbiga och underbara tider) år tillsammans, med min emil. Lika lycklig som den dagen vi blev tillsammans till denna dagen, tre år efter. Om inte mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

sådär,

Nu sitter jag, eller snarare ligger jag på plats för att kunna skriva vad som har hänt nu på sistånde.

I lördags blev det ju flytt och allt mökligt. Blev verkligen inte klar och jag var tvungen att rusa iväg på en halloween fest. Men när jag kom tillbaka så var mitt rum HELT fixat. Jag har världens bästa mamma!

Halloween kvällen var fun! Vid 1 tiden åkte jag till emil och hans kompisar, det var funny där med! Det sköna var ju att det låg precis på min gata, så vi hade inte lågnt hem! Haha. 

När vi kom hem så blev vi båda chokade över hur mysigt och fint mitt rum var. ÅÅH vilken underbar känsla när vi la oss ner i sängen och viste att vi kunde ta det lugnt dagen efter och att rummet var så mysigt och städat. Har som sagt världens bästa mamma! 

I söndags åkte jag med emil, hans mamma och emmy till beddinge till hans mormor. Där blev det god mat och prat. Efter det hem till svedala och kollade på film.

Måndags upp tidigt (klockan 12, haha) för att åka in till stan. Fixade lite ärenden och sedan åkte vi hem.
Idag vaknade vi ännu tidigare (klockan 10:P) för att följa med josse och jocke till ikea. Jag tyckte att det skulle bli jättespännande att se hur det såg ut där osv, men det var verkligen ingenting speciellt. Tycker helt klart bättre om det gamla!

Nu ikväll har jag fikat med jullan, alltid lika trevligt;)

Just ligger jag i min säng, och hela rummet är omringat av massor med tända ljus. Har feta hörlurar på mig och lyssnar på musik. Känner mig såå nöjd med allting just nu. Är sååå lycklig och ser ljust på framtiden. Har underbara vänner, världens bästa familj och världens finaste pojkvän och dessutom en fin resa att se fram emot! Finns ingenting som jag hade velat ändra på just nu. Hoppas inte att vinden vänder. Vill att det ska fortsätta såhär!!

Idag är det dessutom, tre Fina och Känslomässiga (med både jobbiga och underbara tider) år tillsammans, med min emil. Lika lycklig som den dagen vi blev tillsammans till denna dagen, tre år efter. Om inte mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0