Ont!

Jag har fått en del bivärkningar. Ont i armen som fasen, smärtan går ända upp till nacken som leder till ONT I HUVUDET! Vet inte vad jag ska ta mig till. Hatar huvudvärk, speciellt när det gör så här ont. Har även fått ont i halsen som läkaren sa att man kunde. Härligt.

Ska stänga av datorn nu tror jag för att kolla på tv, och sedan sova. Imorgon är en ny dag och jag hoppas att jag mår bra när jag vaknat!

Pusspuss!

(förövrigt bara 20 dagar kvar tills emil och jag åker. Vill komma iväg mer än något annat från skitvädret just nu.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Ont!

2009-11-09 @ 23:59:31
Jag har fått en del bivärkningar. Ont i armen som fasen, smärtan går ända upp till nacken som leder till ONT I HUVUDET! Vet inte vad jag ska ta mig till. Hatar huvudvärk, speciellt när det gör så här ont. Har även fått ont i halsen som läkaren sa att man kunde. Härligt.

Ska stänga av datorn nu tror jag för att kolla på tv, och sedan sova. Imorgon är en ny dag och jag hoppas att jag mår bra när jag vaknat!

Pusspuss!

(förövrigt bara 20 dagar kvar tills emil och jag åker. Vill komma iväg mer än något annat från skitvädret just nu.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Ont!

Jag har fått en del bivärkningar. Ont i armen som fasen, smärtan går ända upp till nacken som leder till ONT I HUVUDET! Vet inte vad jag ska ta mig till. Hatar huvudvärk, speciellt när det gör så här ont. Har även fått ont i halsen som läkaren sa att man kunde. Härligt.

Ska stänga av datorn nu tror jag för att kolla på tv, och sedan sova. Imorgon är en ny dag och jag hoppas att jag mår bra när jag vaknat!

Pusspuss!

(förövrigt bara 20 dagar kvar tills emil och jag åker. Vill komma iväg mer än något annat från skitvädret just nu.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0