OM 21 DAGAR

Åker jag och min fina emil till teneriffa. Kollade precis vädret där nere och det var 25-27 grader där, med några lmolniga dagar denna vecka. Hoppas bara att vi får helt perfekt väder när vi är där!! Som tur är blir vi där i två veckor, så vi får säkert många fina och soliga dagar!

Känner mig lite små stressad bara, det är mycket som ska fixas innan resan. Kommer antagligen åka hem till pappa i stockholm denna helgen som kommer så får fixa en del där, typ solkräm och massa produkter för håret osv.

Jag har ju tidigare utsatt mitt hår för så mycket skit, och har verkligen försökt ta hand om det nu på bästa sätt nu i snart 1 år. Mitt hår har varit på rehab, höhö. Håret slits extra mycket när det utsätts mycket för sol och vattnet från havet/poolen så måste hitta bra produkter.

Det bästa som skyddar är en produkt med uv skydd, och typ en keps eller hatt. Men hatt å sånt skit tänker fan inte jag köra på, så får hitta en bra hårvårds serie med uv skydd. Men sånt tycker jag bara är roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

OM 21 DAGAR

2009-11-08 @ 17:38:23
Åker jag och min fina emil till teneriffa. Kollade precis vädret där nere och det var 25-27 grader där, med några lmolniga dagar denna vecka. Hoppas bara att vi får helt perfekt väder när vi är där!! Som tur är blir vi där i två veckor, så vi får säkert många fina och soliga dagar!

Känner mig lite små stressad bara, det är mycket som ska fixas innan resan. Kommer antagligen åka hem till pappa i stockholm denna helgen som kommer så får fixa en del där, typ solkräm och massa produkter för håret osv.

Jag har ju tidigare utsatt mitt hår för så mycket skit, och har verkligen försökt ta hand om det nu på bästa sätt nu i snart 1 år. Mitt hår har varit på rehab, höhö. Håret slits extra mycket när det utsätts mycket för sol och vattnet från havet/poolen så måste hitta bra produkter.

Det bästa som skyddar är en produkt med uv skydd, och typ en keps eller hatt. Men hatt å sånt skit tänker fan inte jag köra på, så får hitta en bra hårvårds serie med uv skydd. Men sånt tycker jag bara är roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

OM 21 DAGAR

Åker jag och min fina emil till teneriffa. Kollade precis vädret där nere och det var 25-27 grader där, med några lmolniga dagar denna vecka. Hoppas bara att vi får helt perfekt väder när vi är där!! Som tur är blir vi där i två veckor, så vi får säkert många fina och soliga dagar!

Känner mig lite små stressad bara, det är mycket som ska fixas innan resan. Kommer antagligen åka hem till pappa i stockholm denna helgen som kommer så får fixa en del där, typ solkräm och massa produkter för håret osv.

Jag har ju tidigare utsatt mitt hår för så mycket skit, och har verkligen försökt ta hand om det nu på bästa sätt nu i snart 1 år. Mitt hår har varit på rehab, höhö. Håret slits extra mycket när det utsätts mycket för sol och vattnet från havet/poolen så måste hitta bra produkter.

Det bästa som skyddar är en produkt med uv skydd, och typ en keps eller hatt. Men hatt å sånt skit tänker fan inte jag köra på, så får hitta en bra hårvårds serie med uv skydd. Men sånt tycker jag bara är roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0