Ojdå, somnade en stund visst

AAAH, fan då! Jag som skulle gå och lägga mig tidigt ikväll för att gå upp tidigt imorgon. Ska ju som sagt åka till ullared med emil och hans familj. Ska bli sjukt spännande! Har aldrig varit där tidigare och nu när man har sett pogrammet på tvn så börjar man faktiskt undra vad det är för sorts människor som åker dit:P

Nej nu måste jag hoppa in i duschen, sen blir det en snabb fixing och när jag är klar ska jag gå och möta upp emil på hans jobb. Sen blir det hem till svedala!

Pussis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Ojdå, somnade en stund visst

2009-11-17 @ 16:24:24

AAAH, fan då! Jag som skulle gå och lägga mig tidigt ikväll för att gå upp tidigt imorgon. Ska ju som sagt åka till ullared med emil och hans familj. Ska bli sjukt spännande! Har aldrig varit där tidigare och nu när man har sett pogrammet på tvn så börjar man faktiskt undra vad det är för sorts människor som åker dit:P

Nej nu måste jag hoppa in i duschen, sen blir det en snabb fixing och när jag är klar ska jag gå och möta upp emil på hans jobb. Sen blir det hem till svedala!

Pussis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Ojdå, somnade en stund visst

AAAH, fan då! Jag som skulle gå och lägga mig tidigt ikväll för att gå upp tidigt imorgon. Ska ju som sagt åka till ullared med emil och hans familj. Ska bli sjukt spännande! Har aldrig varit där tidigare och nu när man har sett pogrammet på tvn så börjar man faktiskt undra vad det är för sorts människor som åker dit:P

Nej nu måste jag hoppa in i duschen, sen blir det en snabb fixing och när jag är klar ska jag gå och möta upp emil på hans jobb. Sen blir det hem till svedala!

Pussis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0