nyss hemkommen,

efter en rätt så galen kväll, ändå! eller vad säger ni tjajor? haha :D

Det blev inte som planerat att jag skulle stanna hemma. Vid 12 ikväll blev det att jag bestämde mig för att hänga med på hemmafest istället. OYOY.
Där var trevligt men samtidigt weird och skummt haha. Det blev lite rödvin för våran del, och för första gången så tycker jag ändå att det var rätt så gott faktiskt! (jag har alltid hatat rödvin!)

Nu sitter jag och trycker i mig lite fräsiga mackor och ska snart sova. Är dödströöött!

Imorgon blir det inflyttningsfest hos Josse och Jocke. Hoppas att det blir lyckat och så som man har tänkt sig att det skulle bli. hoho.

Hörs tomorroooow. Pooss och en liten snabbt och gottan smack. (Emm och Jull fattar;) hahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

nyss hemkommen,

2009-11-21 @ 04:30:37
efter en rätt så galen kväll, ändå! eller vad säger ni tjajor? haha :D

Det blev inte som planerat att jag skulle stanna hemma. Vid 12 ikväll blev det att jag bestämde mig för att hänga med på hemmafest istället. OYOY.
Där var trevligt men samtidigt weird och skummt haha. Det blev lite rödvin för våran del, och för första gången så tycker jag ändå att det var rätt så gott faktiskt! (jag har alltid hatat rödvin!)

Nu sitter jag och trycker i mig lite fräsiga mackor och ska snart sova. Är dödströöött!

Imorgon blir det inflyttningsfest hos Josse och Jocke. Hoppas att det blir lyckat och så som man har tänkt sig att det skulle bli. hoho.

Hörs tomorroooow. Pooss och en liten snabbt och gottan smack. (Emm och Jull fattar;) hahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

nyss hemkommen,

efter en rätt så galen kväll, ändå! eller vad säger ni tjajor? haha :D

Det blev inte som planerat att jag skulle stanna hemma. Vid 12 ikväll blev det att jag bestämde mig för att hänga med på hemmafest istället. OYOY.
Där var trevligt men samtidigt weird och skummt haha. Det blev lite rödvin för våran del, och för första gången så tycker jag ändå att det var rätt så gott faktiskt! (jag har alltid hatat rödvin!)

Nu sitter jag och trycker i mig lite fräsiga mackor och ska snart sova. Är dödströöött!

Imorgon blir det inflyttningsfest hos Josse och Jocke. Hoppas att det blir lyckat och så som man har tänkt sig att det skulle bli. hoho.

Hörs tomorroooow. Pooss och en liten snabbt och gottan smack. (Emm och Jull fattar;) hahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0