New moon

Kom hem för en liten stund sen.
Jag var som mest uppspelt precis innan den började. Tänk att jag hade lägntat i ett år tills denna dagen. Vi hade verkligen dom absolut bästa platserna som man kan få, lägnst bak i mitten. Perffa! Men när man väl satt där så förstog man inte riktigt att man skulle se den.
Sen började filmen, och första scenen när man ser robert(edward) så fattade man att filmen var igång. mumma!
Asså både 1an och 2an är så magiska. Det känns som om man kliver in i en ny värld, och där satt jag och önskade att jag var en vampyr, SÅ JÄVLA COOOOOLT!!

För att vara ärlig så var jag lite besviken efteråt, hade så höga förväntningar. Tyckte den var för dyster och den gav inte alls den speciella känslan som man fick av 1an. Nåja, nu lägntar man tills 3an. hohoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

New moon

2009-11-23 @ 01:22:28
Kom hem för en liten stund sen.
Jag var som mest uppspelt precis innan den började. Tänk att jag hade lägntat i ett år tills denna dagen. Vi hade verkligen dom absolut bästa platserna som man kan få, lägnst bak i mitten. Perffa! Men när man väl satt där så förstog man inte riktigt att man skulle se den.
Sen började filmen, och första scenen när man ser robert(edward) så fattade man att filmen var igång. mumma!
Asså både 1an och 2an är så magiska. Det känns som om man kliver in i en ny värld, och där satt jag och önskade att jag var en vampyr, SÅ JÄVLA COOOOOLT!!

För att vara ärlig så var jag lite besviken efteråt, hade så höga förväntningar. Tyckte den var för dyster och den gav inte alls den speciella känslan som man fick av 1an. Nåja, nu lägntar man tills 3an. hohoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

New moon

Kom hem för en liten stund sen.
Jag var som mest uppspelt precis innan den började. Tänk att jag hade lägntat i ett år tills denna dagen. Vi hade verkligen dom absolut bästa platserna som man kan få, lägnst bak i mitten. Perffa! Men när man väl satt där så förstog man inte riktigt att man skulle se den.
Sen började filmen, och första scenen när man ser robert(edward) så fattade man att filmen var igång. mumma!
Asså både 1an och 2an är så magiska. Det känns som om man kliver in i en ny värld, och där satt jag och önskade att jag var en vampyr, SÅ JÄVLA COOOOOLT!!

För att vara ärlig så var jag lite besviken efteråt, hade så höga förväntningar. Tyckte den var för dyster och den gav inte alls den speciella känslan som man fick av 1an. Nåja, nu lägntar man tills 3an. hohoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0