Nervisboy

Jahapp! Imorgon är sista dagen då man kan fixa det sista imför resan. Tidigt på söndag morgon, kl 07.15, går flyget.
Det är lite läskigt faktiskt, inte bara flygresan, utan allt. Har redan massor med resfeber! Känner hur nervösiteten växer i magen på mig. "Det kommer gå bra", försöker jag intala mig själv hela tiden. men det kommer ju att gå bra? Vad är det då jag oroar mig för?! aaah.

Det kommer iallafall bli så oootroligt skönt att få åka iväg ett tag. Många dagar med emil och förhoppningsvis fint väder. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Nervisboy

2009-11-28 @ 02:19:26
Jahapp! Imorgon är sista dagen då man kan fixa det sista imför resan. Tidigt på söndag morgon, kl 07.15, går flyget.
Det är lite läskigt faktiskt, inte bara flygresan, utan allt. Har redan massor med resfeber! Känner hur nervösiteten växer i magen på mig. "Det kommer gå bra", försöker jag intala mig själv hela tiden. men det kommer ju att gå bra? Vad är det då jag oroar mig för?! aaah.

Det kommer iallafall bli så oootroligt skönt att få åka iväg ett tag. Många dagar med emil och förhoppningsvis fint väder. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Nervisboy

Jahapp! Imorgon är sista dagen då man kan fixa det sista imför resan. Tidigt på söndag morgon, kl 07.15, går flyget.
Det är lite läskigt faktiskt, inte bara flygresan, utan allt. Har redan massor med resfeber! Känner hur nervösiteten växer i magen på mig. "Det kommer gå bra", försöker jag intala mig själv hela tiden. men det kommer ju att gå bra? Vad är det då jag oroar mig för?! aaah.

Det kommer iallafall bli så oootroligt skönt att få åka iväg ett tag. Många dagar med emil och förhoppningsvis fint väder. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0