muuumma!

Fan vad jag blev sugen på risgrynsgröt!!! (med massor kanel och socker!) Imorgon blir det att ställa klockan, ner till affären och köpa risgrynsgröt! Sen göra en massa ärenden, bl.a att boka tid hos frisören och lämna tillbaka nattlinnet!
AAH GE MIG RISGRYNSGRÖT!

Helt galet vilka konstiga saker man helt plötsligt kan bli sugen på.  Försökte hitta en bild på google, men det fanns verkligen INGA aptiliga bilder på risgrynsgröt! haha.


Den bästa bilden jag kunde hitta iaf, prova sök själva;) haha


Kommentarer
Postat av: BAJSEN

DOMMA DAJ:( TERRADE DEJ MASSOR IGÅR KV!:(

2009-11-26 @ 10:03:17
Postat av: MADDE

Jaa, jag såg det jätte sent:( ville inte ringa tillbaka då för du kanske sov lille duuu!

2009-11-26 @ 12:08:21
URL: http://madeleineandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

muuumma!

2009-11-26 @ 01:06:01
Fan vad jag blev sugen på risgrynsgröt!!! (med massor kanel och socker!) Imorgon blir det att ställa klockan, ner till affären och köpa risgrynsgröt! Sen göra en massa ärenden, bl.a att boka tid hos frisören och lämna tillbaka nattlinnet!
AAH GE MIG RISGRYNSGRÖT!

Helt galet vilka konstiga saker man helt plötsligt kan bli sugen på.  Försökte hitta en bild på google, men det fanns verkligen INGA aptiliga bilder på risgrynsgröt! haha.


Den bästa bilden jag kunde hitta iaf, prova sök själva;) haha


Kommentarer

Postat av: BAJSEN

DOMMA DAJ:( TERRADE DEJ MASSOR IGÅR KV!:(

2009-11-26 @ 10:03:17

Postat av: MADDE

Jaa, jag såg det jätte sent:( ville inte ringa tillbaka då för du kanske sov lille duuu!

2009-11-26 @ 12:08:21
URL: http://madeleineandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

muuumma!

Fan vad jag blev sugen på risgrynsgröt!!! (med massor kanel och socker!) Imorgon blir det att ställa klockan, ner till affären och köpa risgrynsgröt! Sen göra en massa ärenden, bl.a att boka tid hos frisören och lämna tillbaka nattlinnet!
AAH GE MIG RISGRYNSGRÖT!

Helt galet vilka konstiga saker man helt plötsligt kan bli sugen på.  Försökte hitta en bild på google, men det fanns verkligen INGA aptiliga bilder på risgrynsgröt! haha.


Den bästa bilden jag kunde hitta iaf, prova sök själva;) haha


Kommentarer
Postat av: BAJSEN

DOMMA DAJ:( TERRADE DEJ MASSOR IGÅR KV!:(

2009-11-26 @ 10:03:17
Postat av: MADDE

Jaa, jag såg det jätte sent:( ville inte ringa tillbaka då för du kanske sov lille duuu!

2009-11-26 @ 12:08:21
URL: http://madeleineandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0