Livet är helt underbart ibland.

Har precis kollat på gossip girl. Är totalt beroende. Men nu är det stopp! Nästa avsnitt får jag vänta på.

Sitter just nu och lyssnar på musik. Jag känner mig bättre efter en ipren, men har fortfarande ont. Imorgon kommer jag nog vara på hugget igen!

Jag har så fruktansvärt bra saker att se fram emot just nu;
På torsdag åker jag till stockholm, underbart skönt och mysigt att få träffa pappa och småsyskonen!
Nästa onsdag åker jag med familjen hardenstedt till ullared. Ska bli jätteroligt! 
På lördagen blir det twilight med mina fina tjejer. Som vi har lägntat!
Och sen äntligen den 29 november, TILL VÄRMEN MED MIN FINASTE.

 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Livet är helt underbart ibland.

2009-11-10 @ 20:30:19
Har precis kollat på gossip girl. Är totalt beroende. Men nu är det stopp! Nästa avsnitt får jag vänta på.

Sitter just nu och lyssnar på musik. Jag känner mig bättre efter en ipren, men har fortfarande ont. Imorgon kommer jag nog vara på hugget igen!

Jag har så fruktansvärt bra saker att se fram emot just nu;
På torsdag åker jag till stockholm, underbart skönt och mysigt att få träffa pappa och småsyskonen!
Nästa onsdag åker jag med familjen hardenstedt till ullared. Ska bli jätteroligt! 
På lördagen blir det twilight med mina fina tjejer. Som vi har lägntat!
Och sen äntligen den 29 november, TILL VÄRMEN MED MIN FINASTE.

 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Livet är helt underbart ibland.

Har precis kollat på gossip girl. Är totalt beroende. Men nu är det stopp! Nästa avsnitt får jag vänta på.

Sitter just nu och lyssnar på musik. Jag känner mig bättre efter en ipren, men har fortfarande ont. Imorgon kommer jag nog vara på hugget igen!

Jag har så fruktansvärt bra saker att se fram emot just nu;
På torsdag åker jag till stockholm, underbart skönt och mysigt att få träffa pappa och småsyskonen!
Nästa onsdag åker jag med familjen hardenstedt till ullared. Ska bli jätteroligt! 
På lördagen blir det twilight med mina fina tjejer. Som vi har lägntat!
Och sen äntligen den 29 november, TILL VÄRMEN MED MIN FINASTE.

 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0