Jag är så trött på mitt hååår

Får lite små panik. Måste fixa det snart. Är trött på att låta det vara. Måste fääääärga. För det första HATAR jag att vara såhär blond, är riktigt trött på det, så det ska absolut bli mörkare. För det andra så vill jag att det ska se så ostylat ut som möjligt, enligt mig är det snyggast, när håret ser lite "whatever" ut och inte för stylat ut, och då menar jag med både hårfärgen och frisyren. Tycker att det är riktigt snyggt när det sur ut som om man har över 10 cm utväxt, men dock inte så markerad som min är just nu. hoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Jag är så trött på mitt hååår

2009-11-23 @ 19:22:24
Får lite små panik. Måste fixa det snart. Är trött på att låta det vara. Måste fääääärga. För det första HATAR jag att vara såhär blond, är riktigt trött på det, så det ska absolut bli mörkare. För det andra så vill jag att det ska se så ostylat ut som möjligt, enligt mig är det snyggast, när håret ser lite "whatever" ut och inte för stylat ut, och då menar jag med både hårfärgen och frisyren. Tycker att det är riktigt snyggt när det sur ut som om man har över 10 cm utväxt, men dock inte så markerad som min är just nu. hoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Jag är så trött på mitt hååår

Får lite små panik. Måste fixa det snart. Är trött på att låta det vara. Måste fääääärga. För det första HATAR jag att vara såhär blond, är riktigt trött på det, så det ska absolut bli mörkare. För det andra så vill jag att det ska se så ostylat ut som möjligt, enligt mig är det snyggast, när håret ser lite "whatever" ut och inte för stylat ut, och då menar jag med både hårfärgen och frisyren. Tycker att det är riktigt snyggt när det sur ut som om man har över 10 cm utväxt, men dock inte så markerad som min är just nu. hoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0