Ja, jag lever!

Har verkligen inte haft någon tid att skriva. Åkte hem i söndags kväll från stockholm. Flygningen gick okej och när jag väl var hemma kom emil. Det blev mys as usual!

Igår blev det en fika med emma och jullan. Mina snygga babes! Det var trevligt och jag fick ett liten uppdatering om hela helgen och vad jag hade missat. Efter fikan skulle jag och emil egentligen på bio och se 2012 men hans jobb rignde och sa att han var tvungen att jobba idag så vi fick åka hem till honom och hämta nycklarna till butiken och så.

Idag är jag uppe tidigt! Haha, hade antagligen sovit vid den här tidpunkten om inte emil var tvungen att åka till jobbet. Försöker hålla mig vaken men det är inte så lätt, är riktigt tröltt just nu. Gick upp klockan 8!!!! Det är tidigt för att vara mig. hoho

Imorgon blir det att gå upp tidigt igen, för då åker vi till ullared! hahah, kommer bli crazy efter allt man sett på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Ja, jag lever!

2009-11-17 @ 10:28:18
Har verkligen inte haft någon tid att skriva. Åkte hem i söndags kväll från stockholm. Flygningen gick okej och när jag väl var hemma kom emil. Det blev mys as usual!

Igår blev det en fika med emma och jullan. Mina snygga babes! Det var trevligt och jag fick ett liten uppdatering om hela helgen och vad jag hade missat. Efter fikan skulle jag och emil egentligen på bio och se 2012 men hans jobb rignde och sa att han var tvungen att jobba idag så vi fick åka hem till honom och hämta nycklarna till butiken och så.

Idag är jag uppe tidigt! Haha, hade antagligen sovit vid den här tidpunkten om inte emil var tvungen att åka till jobbet. Försöker hålla mig vaken men det är inte så lätt, är riktigt tröltt just nu. Gick upp klockan 8!!!! Det är tidigt för att vara mig. hoho

Imorgon blir det att gå upp tidigt igen, för då åker vi till ullared! hahah, kommer bli crazy efter allt man sett på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Ja, jag lever!

Har verkligen inte haft någon tid att skriva. Åkte hem i söndags kväll från stockholm. Flygningen gick okej och när jag väl var hemma kom emil. Det blev mys as usual!

Igår blev det en fika med emma och jullan. Mina snygga babes! Det var trevligt och jag fick ett liten uppdatering om hela helgen och vad jag hade missat. Efter fikan skulle jag och emil egentligen på bio och se 2012 men hans jobb rignde och sa att han var tvungen att jobba idag så vi fick åka hem till honom och hämta nycklarna till butiken och så.

Idag är jag uppe tidigt! Haha, hade antagligen sovit vid den här tidpunkten om inte emil var tvungen att åka till jobbet. Försöker hålla mig vaken men det är inte så lätt, är riktigt tröltt just nu. Gick upp klockan 8!!!! Det är tidigt för att vara mig. hoho

Imorgon blir det att gå upp tidigt igen, för då åker vi till ullared! hahah, kommer bli crazy efter allt man sett på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0