Idag har varit en bra dag!

Gick först till min frisör och skulle boka tid, men det var helt omöjligt att få tag på en tid. åååh! MÅSTE.

Sen mötte jag upp Julia. Vi gick in till stan, och vä där inne blev det ett jävla spring om mitt spets nattlinne som jag köpte igår, haha. Den var ju sönder så var tvungen att lämna till baka den, och ville hitta en ny. Tillslut hittade dom en på triangeln, GÖTT! Så då fick vi springa dit istället.
Det blev en mysig fika också. SÅKLART.

Nu blir det snart mat, chilliconcarne, mumma vad gott. Är sjuukt hungrig så det kommer säkert att smaka;)

Skulle egentligen  följa med flickorna till Carolina Gynnings utställning ikväll, men kommer tyvärr inte hinna det. Tråkigt!!

Nej nu står maten på bordet, äntligen! MEGA HUNGRIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Idag har varit en bra dag!

2009-11-26 @ 18:33:22

Gick först till min frisör och skulle boka tid, men det var helt omöjligt att få tag på en tid. åååh! MÅSTE.

Sen mötte jag upp Julia. Vi gick in till stan, och vä där inne blev det ett jävla spring om mitt spets nattlinne som jag köpte igår, haha. Den var ju sönder så var tvungen att lämna till baka den, och ville hitta en ny. Tillslut hittade dom en på triangeln, GÖTT! Så då fick vi springa dit istället.
Det blev en mysig fika också. SÅKLART.

Nu blir det snart mat, chilliconcarne, mumma vad gott. Är sjuukt hungrig så det kommer säkert att smaka;)

Skulle egentligen  följa med flickorna till Carolina Gynnings utställning ikväll, men kommer tyvärr inte hinna det. Tråkigt!!

Nej nu står maten på bordet, äntligen! MEGA HUNGRIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Idag har varit en bra dag!

Gick först till min frisör och skulle boka tid, men det var helt omöjligt att få tag på en tid. åååh! MÅSTE.

Sen mötte jag upp Julia. Vi gick in till stan, och vä där inne blev det ett jävla spring om mitt spets nattlinne som jag köpte igår, haha. Den var ju sönder så var tvungen att lämna till baka den, och ville hitta en ny. Tillslut hittade dom en på triangeln, GÖTT! Så då fick vi springa dit istället.
Det blev en mysig fika också. SÅKLART.

Nu blir det snart mat, chilliconcarne, mumma vad gott. Är sjuukt hungrig så det kommer säkert att smaka;)

Skulle egentligen  följa med flickorna till Carolina Gynnings utställning ikväll, men kommer tyvärr inte hinna det. Tråkigt!!

Nej nu står maten på bordet, äntligen! MEGA HUNGRIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0