I am in stockholm bitch

(ála miami)

Flygningen hit gick super! Vi fick typ världens godaste macka på planet som fick mig på andra tankar. Märkte knappt inte ens att jag satt i ett flygplan, var helt änkelt i himmelriket haha.
När vi väl landade så tog vi bussen in till stan och mötte upp pappa. Sen åkte vi hemmåt. Det blev lite mys och prat innan läggdags.

Imorse steg vi upp tidigt. Pappa hade varit gullig och bokat in fotvård för oss tre. Och fotvård är nog en av dom skönaste behandlingarna, mycket bättre än ansiktsbehandlig!
Mina fötter är lena som babyrumpor, hohoh.

När alla var klara så tog vi lite lunch, jag åt sushi, riktigt gottis var det! Har haft sushi-sug nu varje dag i ungefär en månad! GOTT!!
Sen åkte vi in till stan! Gick runt på NK och shoppade loss. Både jag och josse fick jättefina saker! Kanske visar på bloggen när jag väl är hemma.

Efter timmar av gående och fikande på NK så gick vi och handlade mat och fredagsmys gottis. Vi gjrode typ världens godaste förrätt, laxpaté, skagenröra och massa annat gott. Efter det blev det jättegod sallad!

Nu sitter vi i soffan och kollar på änglar och demoner, men jag är inte direkt pepp på att glo på en sån här film, Så sitter vid datorn och nördar mig istället!

Imorgon ska jag äntligen träffa mina småsyskon. SOM JAG HAR LÄGNTAT EFTER DOM SMÅ GLINEN! Så det blir middagsmys hemma hos Lotta. Innan middagen hoppas jag på att gå på bio, men pappa verkar inte särkillt taggad på det. Så får se hur vi gör, ska iallafall sova ut imorgon. Det behöver vi alla.

Nej nu blev det ett lågnt inlägg, ojoj.
Ha det bra så kanske jag skriver någonting mer nu snarast.. men måste erkänna att jag mer än gärna hade velat stanna här ett bra tag till. Behöver byta miljö lite och just sthlm är perffa för mig just nu!

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

I am in stockholm bitch

2009-11-13 @ 23:37:27
(ála miami)

Flygningen hit gick super! Vi fick typ världens godaste macka på planet som fick mig på andra tankar. Märkte knappt inte ens att jag satt i ett flygplan, var helt änkelt i himmelriket haha.
När vi väl landade så tog vi bussen in till stan och mötte upp pappa. Sen åkte vi hemmåt. Det blev lite mys och prat innan läggdags.

Imorse steg vi upp tidigt. Pappa hade varit gullig och bokat in fotvård för oss tre. Och fotvård är nog en av dom skönaste behandlingarna, mycket bättre än ansiktsbehandlig!
Mina fötter är lena som babyrumpor, hohoh.

När alla var klara så tog vi lite lunch, jag åt sushi, riktigt gottis var det! Har haft sushi-sug nu varje dag i ungefär en månad! GOTT!!
Sen åkte vi in till stan! Gick runt på NK och shoppade loss. Både jag och josse fick jättefina saker! Kanske visar på bloggen när jag väl är hemma.

Efter timmar av gående och fikande på NK så gick vi och handlade mat och fredagsmys gottis. Vi gjrode typ världens godaste förrätt, laxpaté, skagenröra och massa annat gott. Efter det blev det jättegod sallad!

Nu sitter vi i soffan och kollar på änglar och demoner, men jag är inte direkt pepp på att glo på en sån här film, Så sitter vid datorn och nördar mig istället!

Imorgon ska jag äntligen träffa mina småsyskon. SOM JAG HAR LÄGNTAT EFTER DOM SMÅ GLINEN! Så det blir middagsmys hemma hos Lotta. Innan middagen hoppas jag på att gå på bio, men pappa verkar inte särkillt taggad på det. Så får se hur vi gör, ska iallafall sova ut imorgon. Det behöver vi alla.

Nej nu blev det ett lågnt inlägg, ojoj.
Ha det bra så kanske jag skriver någonting mer nu snarast.. men måste erkänna att jag mer än gärna hade velat stanna här ett bra tag till. Behöver byta miljö lite och just sthlm är perffa för mig just nu!

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

I am in stockholm bitch

(ála miami)

Flygningen hit gick super! Vi fick typ världens godaste macka på planet som fick mig på andra tankar. Märkte knappt inte ens att jag satt i ett flygplan, var helt änkelt i himmelriket haha.
När vi väl landade så tog vi bussen in till stan och mötte upp pappa. Sen åkte vi hemmåt. Det blev lite mys och prat innan läggdags.

Imorse steg vi upp tidigt. Pappa hade varit gullig och bokat in fotvård för oss tre. Och fotvård är nog en av dom skönaste behandlingarna, mycket bättre än ansiktsbehandlig!
Mina fötter är lena som babyrumpor, hohoh.

När alla var klara så tog vi lite lunch, jag åt sushi, riktigt gottis var det! Har haft sushi-sug nu varje dag i ungefär en månad! GOTT!!
Sen åkte vi in till stan! Gick runt på NK och shoppade loss. Både jag och josse fick jättefina saker! Kanske visar på bloggen när jag väl är hemma.

Efter timmar av gående och fikande på NK så gick vi och handlade mat och fredagsmys gottis. Vi gjrode typ världens godaste förrätt, laxpaté, skagenröra och massa annat gott. Efter det blev det jättegod sallad!

Nu sitter vi i soffan och kollar på änglar och demoner, men jag är inte direkt pepp på att glo på en sån här film, Så sitter vid datorn och nördar mig istället!

Imorgon ska jag äntligen träffa mina småsyskon. SOM JAG HAR LÄGNTAT EFTER DOM SMÅ GLINEN! Så det blir middagsmys hemma hos Lotta. Innan middagen hoppas jag på att gå på bio, men pappa verkar inte särkillt taggad på det. Så får se hur vi gör, ska iallafall sova ut imorgon. Det behöver vi alla.

Nej nu blev det ett lågnt inlägg, ojoj.
Ha det bra så kanske jag skriver någonting mer nu snarast.. men måste erkänna att jag mer än gärna hade velat stanna här ett bra tag till. Behöver byta miljö lite och just sthlm är perffa för mig just nu!

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0