Godmorgon (typ)

Vaknade vid klockan 14.00 tiden. Drömde en mardröm inatt, IGEN! Gör det typ varje natt. Wonder whyyy. Dom är dessutom helt galna, hade kunnat skriva en bok om drömmarna och sen tjäna miljaaarder som Harry Potter. (Har för mig att hon som skrev harry potter fick insperation genom hennes drömmar.)

Har precis duschat och ska snart sätta på mig lite kläder, sminka mig lite och sen blir det förhoppningsvis att träffa emma mini som är hemma från USA:) wiewie!

Skulle egentligen in till stan med emil och fixa det sista och han behövde hämta ut sitt pass också, men det får vi göra imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Godmorgon (typ)

2009-11-24 @ 15:43:09
Vaknade vid klockan 14.00 tiden. Drömde en mardröm inatt, IGEN! Gör det typ varje natt. Wonder whyyy. Dom är dessutom helt galna, hade kunnat skriva en bok om drömmarna och sen tjäna miljaaarder som Harry Potter. (Har för mig att hon som skrev harry potter fick insperation genom hennes drömmar.)

Har precis duschat och ska snart sätta på mig lite kläder, sminka mig lite och sen blir det förhoppningsvis att träffa emma mini som är hemma från USA:) wiewie!

Skulle egentligen in till stan med emil och fixa det sista och han behövde hämta ut sitt pass också, men det får vi göra imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Godmorgon (typ)

Vaknade vid klockan 14.00 tiden. Drömde en mardröm inatt, IGEN! Gör det typ varje natt. Wonder whyyy. Dom är dessutom helt galna, hade kunnat skriva en bok om drömmarna och sen tjäna miljaaarder som Harry Potter. (Har för mig att hon som skrev harry potter fick insperation genom hennes drömmar.)

Har precis duschat och ska snart sätta på mig lite kläder, sminka mig lite och sen blir det förhoppningsvis att träffa emma mini som är hemma från USA:) wiewie!

Skulle egentligen in till stan med emil och fixa det sista och han behövde hämta ut sitt pass också, men det får vi göra imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0