EMA

var rätt drygt faktiskt. Dessutom var inte lady gaga där för att ta emot sitt pris, vilket var rätt boring. Hade varit kul att se vad hon hade för klädsel att erbjuda denna gången! haha Meeee like!

Nej nu ska jag hoppa ner i sängen. Är så sugen på att sova. Visst känns det ensamn nu när man har sovit med pojkvännen sen i lördags kväll. Men samtidigt skönt, för min säng är ju faktiskt inte den största. Det är ju dock det ända problemet. Annars hade jag självklart velat sova med honom varje natt! ♥
Jag får sova med hans tröja som han hade på sig häromdagen så det får lukta emilpemil istället. Gud vad jag är gullig... HÖHÖHÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

EMA

2009-11-06 @ 01:54:18
var rätt drygt faktiskt. Dessutom var inte lady gaga där för att ta emot sitt pris, vilket var rätt boring. Hade varit kul att se vad hon hade för klädsel att erbjuda denna gången! haha Meeee like!

Nej nu ska jag hoppa ner i sängen. Är så sugen på att sova. Visst känns det ensamn nu när man har sovit med pojkvännen sen i lördags kväll. Men samtidigt skönt, för min säng är ju faktiskt inte den största. Det är ju dock det ända problemet. Annars hade jag självklart velat sova med honom varje natt! ♥
Jag får sova med hans tröja som han hade på sig häromdagen så det får lukta emilpemil istället. Gud vad jag är gullig... HÖHÖHÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

EMA

var rätt drygt faktiskt. Dessutom var inte lady gaga där för att ta emot sitt pris, vilket var rätt boring. Hade varit kul att se vad hon hade för klädsel att erbjuda denna gången! haha Meeee like!

Nej nu ska jag hoppa ner i sängen. Är så sugen på att sova. Visst känns det ensamn nu när man har sovit med pojkvännen sen i lördags kväll. Men samtidigt skönt, för min säng är ju faktiskt inte den största. Det är ju dock det ända problemet. Annars hade jag självklart velat sova med honom varje natt! ♥
Jag får sova med hans tröja som han hade på sig häromdagen så det får lukta emilpemil istället. Gud vad jag är gullig... HÖHÖHÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0