Stan, bio, mys!

Idag blev det en mysig dag + kväll! Mötte upp Emil och sedan gick vi runt lite i stan och fixade lite stuff inför resan. Tänk på söndag är vi i värmen!
Vid 18.00 tiden blev det bio för våran del. Vi ville först se 2012 men det var utsålt så vi fick se new moon, IGEN! haha. Men Emil hade faktiskt inte sett den tisigare och han tyckte att det var jättebra! Jag tyckte faktiskt också att den var myyycket bättre denna gången än första gången jag såg den.

Efter bion åkte Pemil hem, han ska upp tidigt imorn för att jobba så jag gick hem till mini och myste där. Julia, Johanna och Amanda var redan där också. Det blev prat och sånt mys sedan åkte de andra till lilla torg och jag åkte hemåt! Var verkligen inte sugen på utgång ikväll, så det blir mys här hemma!

Köpte dessutom nya shampoot och balsamet från syoss, det är en ny serie som Schwarzkopf har lanserat! Har hört mycket bra om den så ska bli kul att prova dom. Det var dessutom 500ml i, vilket är mycket så det är ett stort +!
Köpte dessutom det spetsnattlinnet som jag skrev om för någon dag sen!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Stan, bio, mys!

2009-11-26 @ 00:04:01

Idag blev det en mysig dag + kväll! Mötte upp Emil och sedan gick vi runt lite i stan och fixade lite stuff inför resan. Tänk på söndag är vi i värmen!
Vid 18.00 tiden blev det bio för våran del. Vi ville först se 2012 men det var utsålt så vi fick se new moon, IGEN! haha. Men Emil hade faktiskt inte sett den tisigare och han tyckte att det var jättebra! Jag tyckte faktiskt också att den var myyycket bättre denna gången än första gången jag såg den.

Efter bion åkte Pemil hem, han ska upp tidigt imorn för att jobba så jag gick hem till mini och myste där. Julia, Johanna och Amanda var redan där också. Det blev prat och sånt mys sedan åkte de andra till lilla torg och jag åkte hemåt! Var verkligen inte sugen på utgång ikväll, så det blir mys här hemma!

Köpte dessutom nya shampoot och balsamet från syoss, det är en ny serie som Schwarzkopf har lanserat! Har hört mycket bra om den så ska bli kul att prova dom. Det var dessutom 500ml i, vilket är mycket så det är ett stort +!
Köpte dessutom det spetsnattlinnet som jag skrev om för någon dag sen!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Stan, bio, mys!

Idag blev det en mysig dag + kväll! Mötte upp Emil och sedan gick vi runt lite i stan och fixade lite stuff inför resan. Tänk på söndag är vi i värmen!
Vid 18.00 tiden blev det bio för våran del. Vi ville först se 2012 men det var utsålt så vi fick se new moon, IGEN! haha. Men Emil hade faktiskt inte sett den tisigare och han tyckte att det var jättebra! Jag tyckte faktiskt också att den var myyycket bättre denna gången än första gången jag såg den.

Efter bion åkte Pemil hem, han ska upp tidigt imorn för att jobba så jag gick hem till mini och myste där. Julia, Johanna och Amanda var redan där också. Det blev prat och sånt mys sedan åkte de andra till lilla torg och jag åkte hemåt! Var verkligen inte sugen på utgång ikväll, så det blir mys här hemma!

Köpte dessutom nya shampoot och balsamet från syoss, det är en ny serie som Schwarzkopf har lanserat! Har hört mycket bra om den så ska bli kul att prova dom. Det var dessutom 500ml i, vilket är mycket så det är ett stort +!
Köpte dessutom det spetsnattlinnet som jag skrev om för någon dag sen!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0