lista

1. Tre namn jag lyssnar till:

Tråkigt nog så har jag inte så många smeknamn men det blir väl madeleine, madde och snäckan

2. Någonting jag tycker om med mig själv utseendemässigt:

Mina läppar

3. Har du ångest för någonting just nu?

Nix!

4. Detta är jag rädd för:

Att flyga!! Och att gå in i en hiss. (tror att jag ska klämmas i dörrarna)

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Kärlek, mat och vatten hoho

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Att inte bry mig om saker och ting, vara elak, och dricka apelsinjuice

7. Detta tycker jag om att göra:

Resa, festa och dansa med emma och jullan, samnt mysa och umgås med emil och familjen!

8. Detta vill jag göra just nu:

Pussas

9. Bästa känslan:

Kärlek

10. Värsta känslan:

Ångest

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Ärlighet och humor

12. Är jag kär just nu?

Jupp!

13. Har tagit emot pengar för sex:

Inte en chans!

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Åka till thailand, Få en egen salong och tjäna massor med pengar samtidigt som jag har jävligt ballt!

15. Har legat med någon minst tre år yngre:

haha nejnej

16. Något jag vill ha i present:

Till julklapp hoppas jag på att få en stor tv:D

17. Detta har jag på mig just nu:

Mjukisbyxor och linne

18. Har varit i ett våldsamt förhållande:

nej, verkligen inte

19. Favoritdjur:

vovvie

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Det mesta förutom hårdrock typ

21. Favoritlåtar just nu:

kentis nya albumis

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Går inte i skolan;)

23. Stjärntecken:

Väduur

24. En bok jag älskar:

ojoj, kommer inte ihåg när jag läste en bok senast. Det var väl för tre år sedan när jag läste carolina gynnings bok i grekland haha

25. En film jag älskar:

twilight;)

26. Tv-program jag gillar:

Desperate housewives, gossip girl, how i met your mother, the hills osv

27. Favoritdoft:

Har faktiskt inte hittat min favorit doft än!

28. Detta äter jag gärna:

Typ det mesta? hhaha jag ÄLSKAR fooooooooood

29. Dricker helst:

Vatten!

30. Favoritgodis:

snickersglass

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

I love grekland, så dit vill jag igen sen vill jag gärna till thailand!

32. Färg på mina ögon:

Gröna

33. Min längd:

172-73 tror jag

34. Hur länge har ditt längsta förhållande pågått?

Tre år ungefär, och pågår fortfarande

35. Jag spelar:

farmville, hahah

36. Person jag beundrar:

vilken jobbig fråga!

37. Så här bor jag:

I lägenhet i malmö, slottstaden.

38. Så här vill jag bo i närmaste framtiden?

I malmö, gärna här vid slottstaden med min fina emil

39. Det här tänder mig:

emilemilemil

40. Det här gör mig avtänd:

Blattedialekt, killar med blondt hår och typ allmänt ofräsha

41. Favoritfärg:

röd

42. Favoritcitat:

woooow

43. En hemlighet jag vet:

jag vet många…

44. Bästa present jag fått:

Typ köpenhamns resan över helgen av emil i födelsedags present och min kära iphone

45. Senast köpta skiva:

Vem köper skivor?

46. Några piercingar?

Yes, 5 stycken men snart 6!

47. Gaddad?

Nix!

48. Udda förmåga/egenskap:

Jag kan se spöken!

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En katt. Lat och mysig

50. Vad lyssnar du på just nu?

Twilight soundtrack

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Jag har umgåtts med min fina familj!

52. Var är dina föräldrar födda?

salomon öarna och sverige

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Firefox!

54. Vilken är din favoritrestaurang?

räknas sushido som resturang?

55. När badade du i en pool senast?

Det var väl för någon månad sen snart kanske

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Ja, ett antal faktiskt:P

57. Hur många barn vill du ha?

Inga just nu, men i framtiden 3 stycken!

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Hårdrock...

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

öööh nej

60. Vad har du för TV-kanaler?

De vanliga typ?

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja, många gånger

62. Har du busringt någon gång?

Ja

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Nej hatar sånt, men samtidigt borde jag göra det för att typ övervinna min rädsla

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Typ turkiet eller egypten, vet inte vart de ligger haha

66. Har du en egen trädgård?

Nej

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Family guy

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Nej..

69. Badkar eller duschkabin?

Badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Julsaga

71. Favoritpizza?

hawaii

72. Chips eller popcorn?

popcorn

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Naturligt, rosa eller rött som jag köpte igår!

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Va?!

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Najjj

76. Apelsin- eller äppeljuice?

äpple!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

På ullared, vi åt en räkmacka haha

78. Favoritchoklad?

Marabou!

79. När röstade du senast?

Har inte röstat

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

hahah typ aldrig

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Inte direkt en prispokal nej

82. Är du bra på matlagning?

Jag är nog sämre än vad jag tror att jag är hohoh

83. Klarar du att tanka själv?

Har aldrig gjort det

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Jaao

85. Pepsi eller Coca Cola?

coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Nix

87. Vad var det senaste du handlade?

stuff på ullared

88. Har du kräkts offentligt?

nej, inte direkt offentligt

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Har redan hittat min kärlek så det får bli mångmiljardär;)

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Som fan

91. Har du ringt något betalnummer?

najj

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Beror på

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Kommer inte ihåg när jag var på sjukhus sist

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Nja, hade väl som normalt

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

ingenting

96. Vad har du i din väska?

EN MASSOR MED SKIT!!

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Borstar håret

98. Vad är du tacksam för idag?

Min familj, vänner och min pojkvän

99. Har blivit drogad på krogen:

Ja, verkligen en hemsk kväll!

100. Var hittade du den här listan?

på någon blogg!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla maddis, fråga mammis vart hon är född!

2009-11-20 @ 17:51:11
Postat av: Madde

Hahaha, jo jag råkade skriva fel, såklart är det salomon öarna!

2009-11-20 @ 18:52:57
URL: http://madeleineandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

lista

2009-11-19 @ 23:08:20

1. Tre namn jag lyssnar till:

Tråkigt nog så har jag inte så många smeknamn men det blir väl madeleine, madde och snäckan

2. Någonting jag tycker om med mig själv utseendemässigt:

Mina läppar

3. Har du ångest för någonting just nu?

Nix!

4. Detta är jag rädd för:

Att flyga!! Och att gå in i en hiss. (tror att jag ska klämmas i dörrarna)

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Kärlek, mat och vatten hoho

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Att inte bry mig om saker och ting, vara elak, och dricka apelsinjuice

7. Detta tycker jag om att göra:

Resa, festa och dansa med emma och jullan, samnt mysa och umgås med emil och familjen!

8. Detta vill jag göra just nu:

Pussas

9. Bästa känslan:

Kärlek

10. Värsta känslan:

Ångest

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Ärlighet och humor

12. Är jag kär just nu?

Jupp!

13. Har tagit emot pengar för sex:

Inte en chans!

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Åka till thailand, Få en egen salong och tjäna massor med pengar samtidigt som jag har jävligt ballt!

15. Har legat med någon minst tre år yngre:

haha nejnej

16. Något jag vill ha i present:

Till julklapp hoppas jag på att få en stor tv:D

17. Detta har jag på mig just nu:

Mjukisbyxor och linne

18. Har varit i ett våldsamt förhållande:

nej, verkligen inte

19. Favoritdjur:

vovvie

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Det mesta förutom hårdrock typ

21. Favoritlåtar just nu:

kentis nya albumis

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Går inte i skolan;)

23. Stjärntecken:

Väduur

24. En bok jag älskar:

ojoj, kommer inte ihåg när jag läste en bok senast. Det var väl för tre år sedan när jag läste carolina gynnings bok i grekland haha

25. En film jag älskar:

twilight;)

26. Tv-program jag gillar:

Desperate housewives, gossip girl, how i met your mother, the hills osv

27. Favoritdoft:

Har faktiskt inte hittat min favorit doft än!

28. Detta äter jag gärna:

Typ det mesta? hhaha jag ÄLSKAR fooooooooood

29. Dricker helst:

Vatten!

30. Favoritgodis:

snickersglass

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

I love grekland, så dit vill jag igen sen vill jag gärna till thailand!

32. Färg på mina ögon:

Gröna

33. Min längd:

172-73 tror jag

34. Hur länge har ditt längsta förhållande pågått?

Tre år ungefär, och pågår fortfarande

35. Jag spelar:

farmville, hahah

36. Person jag beundrar:

vilken jobbig fråga!

37. Så här bor jag:

I lägenhet i malmö, slottstaden.

38. Så här vill jag bo i närmaste framtiden?

I malmö, gärna här vid slottstaden med min fina emil

39. Det här tänder mig:

emilemilemil

40. Det här gör mig avtänd:

Blattedialekt, killar med blondt hår och typ allmänt ofräsha

41. Favoritfärg:

röd

42. Favoritcitat:

woooow

43. En hemlighet jag vet:

jag vet många…

44. Bästa present jag fått:

Typ köpenhamns resan över helgen av emil i födelsedags present och min kära iphone

45. Senast köpta skiva:

Vem köper skivor?

46. Några piercingar?

Yes, 5 stycken men snart 6!

47. Gaddad?

Nix!

48. Udda förmåga/egenskap:

Jag kan se spöken!

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En katt. Lat och mysig

50. Vad lyssnar du på just nu?

Twilight soundtrack

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Jag har umgåtts med min fina familj!

52. Var är dina föräldrar födda?

salomon öarna och sverige

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Firefox!

54. Vilken är din favoritrestaurang?

räknas sushido som resturang?

55. När badade du i en pool senast?

Det var väl för någon månad sen snart kanske

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Ja, ett antal faktiskt:P

57. Hur många barn vill du ha?

Inga just nu, men i framtiden 3 stycken!

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Hårdrock...

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

öööh nej

60. Vad har du för TV-kanaler?

De vanliga typ?

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja, många gånger

62. Har du busringt någon gång?

Ja

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Nej hatar sånt, men samtidigt borde jag göra det för att typ övervinna min rädsla

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Typ turkiet eller egypten, vet inte vart de ligger haha

66. Har du en egen trädgård?

Nej

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Family guy

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Nej..

69. Badkar eller duschkabin?

Badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Julsaga

71. Favoritpizza?

hawaii

72. Chips eller popcorn?

popcorn

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Naturligt, rosa eller rött som jag köpte igår!

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Va?!

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Najjj

76. Apelsin- eller äppeljuice?

äpple!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

På ullared, vi åt en räkmacka haha

78. Favoritchoklad?

Marabou!

79. När röstade du senast?

Har inte röstat

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

hahah typ aldrig

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Inte direkt en prispokal nej

82. Är du bra på matlagning?

Jag är nog sämre än vad jag tror att jag är hohoh

83. Klarar du att tanka själv?

Har aldrig gjort det

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Jaao

85. Pepsi eller Coca Cola?

coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Nix

87. Vad var det senaste du handlade?

stuff på ullared

88. Har du kräkts offentligt?

nej, inte direkt offentligt

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Har redan hittat min kärlek så det får bli mångmiljardär;)

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Som fan

91. Har du ringt något betalnummer?

najj

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Beror på

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Kommer inte ihåg när jag var på sjukhus sist

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Nja, hade väl som normalt

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

ingenting

96. Vad har du i din väska?

EN MASSOR MED SKIT!!

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Borstar håret

98. Vad är du tacksam för idag?

Min familj, vänner och min pojkvän

99. Har blivit drogad på krogen:

Ja, verkligen en hemsk kväll!

100. Var hittade du den här listan?

på någon blogg!

 


Kommentarer

Postat av: Anonym

Snälla maddis, fråga mammis vart hon är född!

2009-11-20 @ 17:51:11

Postat av: Madde

Hahaha, jo jag råkade skriva fel, såklart är det salomon öarna!

2009-11-20 @ 18:52:57
URL: http://madeleineandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

lista

1. Tre namn jag lyssnar till:

Tråkigt nog så har jag inte så många smeknamn men det blir väl madeleine, madde och snäckan

2. Någonting jag tycker om med mig själv utseendemässigt:

Mina läppar

3. Har du ångest för någonting just nu?

Nix!

4. Detta är jag rädd för:

Att flyga!! Och att gå in i en hiss. (tror att jag ska klämmas i dörrarna)

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Kärlek, mat och vatten hoho

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Att inte bry mig om saker och ting, vara elak, och dricka apelsinjuice

7. Detta tycker jag om att göra:

Resa, festa och dansa med emma och jullan, samnt mysa och umgås med emil och familjen!

8. Detta vill jag göra just nu:

Pussas

9. Bästa känslan:

Kärlek

10. Värsta känslan:

Ångest

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Ärlighet och humor

12. Är jag kär just nu?

Jupp!

13. Har tagit emot pengar för sex:

Inte en chans!

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Åka till thailand, Få en egen salong och tjäna massor med pengar samtidigt som jag har jävligt ballt!

15. Har legat med någon minst tre år yngre:

haha nejnej

16. Något jag vill ha i present:

Till julklapp hoppas jag på att få en stor tv:D

17. Detta har jag på mig just nu:

Mjukisbyxor och linne

18. Har varit i ett våldsamt förhållande:

nej, verkligen inte

19. Favoritdjur:

vovvie

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Det mesta förutom hårdrock typ

21. Favoritlåtar just nu:

kentis nya albumis

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Går inte i skolan;)

23. Stjärntecken:

Väduur

24. En bok jag älskar:

ojoj, kommer inte ihåg när jag läste en bok senast. Det var väl för tre år sedan när jag läste carolina gynnings bok i grekland haha

25. En film jag älskar:

twilight;)

26. Tv-program jag gillar:

Desperate housewives, gossip girl, how i met your mother, the hills osv

27. Favoritdoft:

Har faktiskt inte hittat min favorit doft än!

28. Detta äter jag gärna:

Typ det mesta? hhaha jag ÄLSKAR fooooooooood

29. Dricker helst:

Vatten!

30. Favoritgodis:

snickersglass

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

I love grekland, så dit vill jag igen sen vill jag gärna till thailand!

32. Färg på mina ögon:

Gröna

33. Min längd:

172-73 tror jag

34. Hur länge har ditt längsta förhållande pågått?

Tre år ungefär, och pågår fortfarande

35. Jag spelar:

farmville, hahah

36. Person jag beundrar:

vilken jobbig fråga!

37. Så här bor jag:

I lägenhet i malmö, slottstaden.

38. Så här vill jag bo i närmaste framtiden?

I malmö, gärna här vid slottstaden med min fina emil

39. Det här tänder mig:

emilemilemil

40. Det här gör mig avtänd:

Blattedialekt, killar med blondt hår och typ allmänt ofräsha

41. Favoritfärg:

röd

42. Favoritcitat:

woooow

43. En hemlighet jag vet:

jag vet många…

44. Bästa present jag fått:

Typ köpenhamns resan över helgen av emil i födelsedags present och min kära iphone

45. Senast köpta skiva:

Vem köper skivor?

46. Några piercingar?

Yes, 5 stycken men snart 6!

47. Gaddad?

Nix!

48. Udda förmåga/egenskap:

Jag kan se spöken!

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En katt. Lat och mysig

50. Vad lyssnar du på just nu?

Twilight soundtrack

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Jag har umgåtts med min fina familj!

52. Var är dina föräldrar födda?

salomon öarna och sverige

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Firefox!

54. Vilken är din favoritrestaurang?

räknas sushido som resturang?

55. När badade du i en pool senast?

Det var väl för någon månad sen snart kanske

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Ja, ett antal faktiskt:P

57. Hur många barn vill du ha?

Inga just nu, men i framtiden 3 stycken!

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Hårdrock...

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

öööh nej

60. Vad har du för TV-kanaler?

De vanliga typ?

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja, många gånger

62. Har du busringt någon gång?

Ja

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Nej hatar sånt, men samtidigt borde jag göra det för att typ övervinna min rädsla

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Typ turkiet eller egypten, vet inte vart de ligger haha

66. Har du en egen trädgård?

Nej

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Family guy

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Nej..

69. Badkar eller duschkabin?

Badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Julsaga

71. Favoritpizza?

hawaii

72. Chips eller popcorn?

popcorn

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Naturligt, rosa eller rött som jag köpte igår!

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Va?!

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Najjj

76. Apelsin- eller äppeljuice?

äpple!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

På ullared, vi åt en räkmacka haha

78. Favoritchoklad?

Marabou!

79. När röstade du senast?

Har inte röstat

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

hahah typ aldrig

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Inte direkt en prispokal nej

82. Är du bra på matlagning?

Jag är nog sämre än vad jag tror att jag är hohoh

83. Klarar du att tanka själv?

Har aldrig gjort det

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Jaao

85. Pepsi eller Coca Cola?

coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Nix

87. Vad var det senaste du handlade?

stuff på ullared

88. Har du kräkts offentligt?

nej, inte direkt offentligt

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Har redan hittat min kärlek så det får bli mångmiljardär;)

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Som fan

91. Har du ringt något betalnummer?

najj

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Beror på

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Kommer inte ihåg när jag var på sjukhus sist

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Nja, hade väl som normalt

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

ingenting

96. Vad har du i din väska?

EN MASSOR MED SKIT!!

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Borstar håret

98. Vad är du tacksam för idag?

Min familj, vänner och min pojkvän

99. Har blivit drogad på krogen:

Ja, verkligen en hemsk kväll!

100. Var hittade du den här listan?

på någon blogg!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla maddis, fråga mammis vart hon är född!

2009-11-20 @ 17:51:11
Postat av: Madde

Hahaha, jo jag råkade skriva fel, såklart är det salomon öarna!

2009-11-20 @ 18:52:57
URL: http://madeleineandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0