DET VÄRSTA JAG VET ÄR ATT FLYGA!

Bokade förresten stockholms biljetterna tidigare idag! Åker på torsdag och jag ser sååå fram emot det. Kommer bli skönt att komma iväg dit. Träffa pappa, lotta och framförallt mina småsyskon anna och carl. Saknar dom så förjävligt mycket. Mina små sötisar.

Kommer bli as mysigt. Kommer hem sent på söndagen så det blir tyvärr inte så länge, Josse måste hem och jobba osv, men bättre det än inget! Men flygresan ser man mindre fram emot. Jag blir som en helt annan person när jag kliver in i ett flygplan, eller snarare hela den dagen då jag ska flyga. Jag är i princip uppvuxen med att flyga, flög varannan helg tidigare till stockholm och jag har varit utomlands mycket, så jag borde inte vara rädd över att flyga. Jag börjar gråta, uppstressad, arg, sur och nervös. Nej jag är nog ingen rolig person att flyga med. Josse blir alltid sur på mig för att jag beter mig så pass konstigt, och hon tycker att det är jobbigt när jag alltid klämmer sönder hennes hand. Ja vi får ju se vad emil tycker sen när vi ska flyga haha, så synd om honom. Han kommer få se en heelt annan madde.


Kanske borde kunna bota min flygrädsla så som stig helmer botade sin?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

DET VÄRSTA JAG VET ÄR ATT FLYGA!

2009-11-08 @ 22:59:09
Bokade förresten stockholms biljetterna tidigare idag! Åker på torsdag och jag ser sååå fram emot det. Kommer bli skönt att komma iväg dit. Träffa pappa, lotta och framförallt mina småsyskon anna och carl. Saknar dom så förjävligt mycket. Mina små sötisar.

Kommer bli as mysigt. Kommer hem sent på söndagen så det blir tyvärr inte så länge, Josse måste hem och jobba osv, men bättre det än inget! Men flygresan ser man mindre fram emot. Jag blir som en helt annan person när jag kliver in i ett flygplan, eller snarare hela den dagen då jag ska flyga. Jag är i princip uppvuxen med att flyga, flög varannan helg tidigare till stockholm och jag har varit utomlands mycket, så jag borde inte vara rädd över att flyga. Jag börjar gråta, uppstressad, arg, sur och nervös. Nej jag är nog ingen rolig person att flyga med. Josse blir alltid sur på mig för att jag beter mig så pass konstigt, och hon tycker att det är jobbigt när jag alltid klämmer sönder hennes hand. Ja vi får ju se vad emil tycker sen när vi ska flyga haha, så synd om honom. Han kommer få se en heelt annan madde.


Kanske borde kunna bota min flygrädsla så som stig helmer botade sin?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

DET VÄRSTA JAG VET ÄR ATT FLYGA!

Bokade förresten stockholms biljetterna tidigare idag! Åker på torsdag och jag ser sååå fram emot det. Kommer bli skönt att komma iväg dit. Träffa pappa, lotta och framförallt mina småsyskon anna och carl. Saknar dom så förjävligt mycket. Mina små sötisar.

Kommer bli as mysigt. Kommer hem sent på söndagen så det blir tyvärr inte så länge, Josse måste hem och jobba osv, men bättre det än inget! Men flygresan ser man mindre fram emot. Jag blir som en helt annan person när jag kliver in i ett flygplan, eller snarare hela den dagen då jag ska flyga. Jag är i princip uppvuxen med att flyga, flög varannan helg tidigare till stockholm och jag har varit utomlands mycket, så jag borde inte vara rädd över att flyga. Jag börjar gråta, uppstressad, arg, sur och nervös. Nej jag är nog ingen rolig person att flyga med. Josse blir alltid sur på mig för att jag beter mig så pass konstigt, och hon tycker att det är jobbigt när jag alltid klämmer sönder hennes hand. Ja vi får ju se vad emil tycker sen när vi ska flyga haha, så synd om honom. Han kommer få se en heelt annan madde.


Kanske borde kunna bota min flygrädsla så som stig helmer botade sin?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0