desp freak!

Har precis kollat på nästa veckans desperate housewifes. Är så jääkla nyfiken och får vänta en vecka till för att få se nästa nästa avsnitt. Det börjar röra sig framåt nu och man börjar få veta mer saker som man annars har försökt att klura ut!

Ska kolla lite på how i met your mother också, sen blir det nog till att stänga av datorn och försöka sova.
Det blåser riktigt mycket ute, och det låter precis som om mina fönstren ska blåsa sönder. scaaarrryyy!
Detta blir dessutom min första natt ensam i mitt nya rum. Hoppas på en bra nattsömn, som jag fick inatt. Vaknade glad och utvilad! Emil får börja sova innerst haha. Sover alltid så jäkla dåligt när jag ligger innerst och helt ihop tryckt in till väggen.

Imorgon kommer dessutom nya the hills upp på hemsidan! WOHOOOOO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

desp freak!

2009-11-04 @ 03:33:39
Har precis kollat på nästa veckans desperate housewifes. Är så jääkla nyfiken och får vänta en vecka till för att få se nästa nästa avsnitt. Det börjar röra sig framåt nu och man börjar få veta mer saker som man annars har försökt att klura ut!

Ska kolla lite på how i met your mother också, sen blir det nog till att stänga av datorn och försöka sova.
Det blåser riktigt mycket ute, och det låter precis som om mina fönstren ska blåsa sönder. scaaarrryyy!
Detta blir dessutom min första natt ensam i mitt nya rum. Hoppas på en bra nattsömn, som jag fick inatt. Vaknade glad och utvilad! Emil får börja sova innerst haha. Sover alltid så jäkla dåligt när jag ligger innerst och helt ihop tryckt in till väggen.

Imorgon kommer dessutom nya the hills upp på hemsidan! WOHOOOOO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

desp freak!

Har precis kollat på nästa veckans desperate housewifes. Är så jääkla nyfiken och får vänta en vecka till för att få se nästa nästa avsnitt. Det börjar röra sig framåt nu och man börjar få veta mer saker som man annars har försökt att klura ut!

Ska kolla lite på how i met your mother också, sen blir det nog till att stänga av datorn och försöka sova.
Det blåser riktigt mycket ute, och det låter precis som om mina fönstren ska blåsa sönder. scaaarrryyy!
Detta blir dessutom min första natt ensam i mitt nya rum. Hoppas på en bra nattsömn, som jag fick inatt. Vaknade glad och utvilad! Emil får börja sova innerst haha. Sover alltid så jäkla dåligt när jag ligger innerst och helt ihop tryckt in till väggen.

Imorgon kommer dessutom nya the hills upp på hemsidan! WOHOOOOO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0