ååh

Jag måste verkligen sova nu! Ska upp tidigt imorgon för att ta sprutan med emma. Jag är supernervös över att någonting ska hända mig efteråt. Det kommer säkert vara jätte obehagligt och göra ont. Men vadfan, om jag har klarat av att pierca mig ett antal gånger så vågar jag väl ta en jävla spruta. AAH

Vill fortsätta att titta på gossipgirl, men klockan är förmycket nu och jag ska upp redan om 6 timmar. Jag borde sova!

Hör av mig imorgon när jag är hemma igen, så får vi se hur det gick med sprutan. Hoppas, hoppas att jag klarar mig utan en massa bivärkningar eller något ännu värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

ååh

2009-11-09 @ 04:12:19
Jag måste verkligen sova nu! Ska upp tidigt imorgon för att ta sprutan med emma. Jag är supernervös över att någonting ska hända mig efteråt. Det kommer säkert vara jätte obehagligt och göra ont. Men vadfan, om jag har klarat av att pierca mig ett antal gånger så vågar jag väl ta en jävla spruta. AAH

Vill fortsätta att titta på gossipgirl, men klockan är förmycket nu och jag ska upp redan om 6 timmar. Jag borde sova!

Hör av mig imorgon när jag är hemma igen, så får vi se hur det gick med sprutan. Hoppas, hoppas att jag klarar mig utan en massa bivärkningar eller något ännu värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

ååh

Jag måste verkligen sova nu! Ska upp tidigt imorgon för att ta sprutan med emma. Jag är supernervös över att någonting ska hända mig efteråt. Det kommer säkert vara jätte obehagligt och göra ont. Men vadfan, om jag har klarat av att pierca mig ett antal gånger så vågar jag väl ta en jävla spruta. AAH

Vill fortsätta att titta på gossipgirl, men klockan är förmycket nu och jag ska upp redan om 6 timmar. Jag borde sova!

Hör av mig imorgon när jag är hemma igen, så får vi se hur det gick med sprutan. Hoppas, hoppas att jag klarar mig utan en massa bivärkningar eller något ännu värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0