ååååh:(

Kunde verkligen inte somna igår. Somnade vid halv 6 i morse och vaknade lite över 9. Jag är så galet nervös inför flygningen imorgon bitti. sex timmars flygande. ååh! :( Det var länge sedan jag kände mig såhär nervös, orolig och rädd.

Vafan asså!!!!!

Nej det var skönt att jag är vaken tidigt idag iallafall. Har massor att göra. Ska packa och allt det där, sen möta upp Emil i stan. Där ska vi fixa det sista som att växla pengar och sedan köpa det sista. Sen hem snabbt och hämta mitt bagage, sen kör pappa oss hem till honom. Imorgon bitti blir vi körda av Pia, Emils mamma. Så vi får vara uppe tidigigt, vid 5 på morgonen säkert, sedan går flyget 07.15!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

ååååh:(

2009-11-28 @ 09:56:15
Kunde verkligen inte somna igår. Somnade vid halv 6 i morse och vaknade lite över 9. Jag är så galet nervös inför flygningen imorgon bitti. sex timmars flygande. ååh! :( Det var länge sedan jag kände mig såhär nervös, orolig och rädd.

Vafan asså!!!!!

Nej det var skönt att jag är vaken tidigt idag iallafall. Har massor att göra. Ska packa och allt det där, sen möta upp Emil i stan. Där ska vi fixa det sista som att växla pengar och sedan köpa det sista. Sen hem snabbt och hämta mitt bagage, sen kör pappa oss hem till honom. Imorgon bitti blir vi körda av Pia, Emils mamma. Så vi får vara uppe tidigigt, vid 5 på morgonen säkert, sedan går flyget 07.15!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

ååååh:(

Kunde verkligen inte somna igår. Somnade vid halv 6 i morse och vaknade lite över 9. Jag är så galet nervös inför flygningen imorgon bitti. sex timmars flygande. ååh! :( Det var länge sedan jag kände mig såhär nervös, orolig och rädd.

Vafan asså!!!!!

Nej det var skönt att jag är vaken tidigt idag iallafall. Har massor att göra. Ska packa och allt det där, sen möta upp Emil i stan. Där ska vi fixa det sista som att växla pengar och sedan köpa det sista. Sen hem snabbt och hämta mitt bagage, sen kör pappa oss hem till honom. Imorgon bitti blir vi körda av Pia, Emils mamma. Så vi får vara uppe tidigigt, vid 5 på morgonen säkert, sedan går flyget 07.15!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0