ååååh LYCKA

Satt precis och tyckte lite synd om mig själv, ibland kan man känna sig som världens ensammaste människa på jorden, fast man har massor med underbara människor runt om kring sig. Mitt i all min töntdepprision kommer jag på, DET ÄR ONSDAG! I LOVE ONSDAGAR!

Vet ni varför? Jo, för då kommer alla nya avsnitten ut som jag följer på insternet!

1. The hills
2. Gossip girl
3. Desperate housewifes
4. How i met your mother

WOHOOOO!

Nu blir det att glo på dom, sen blir det sovasova. NATTI

Kommentarer
Postat av: johanna

thanksgiving vecka i usa, så dem sänder bara american football och sånt :P så kommer nästa vecka! haha :)

2009-11-26 @ 12:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

ååååh LYCKA

2009-11-26 @ 01:56:29
Satt precis och tyckte lite synd om mig själv, ibland kan man känna sig som världens ensammaste människa på jorden, fast man har massor med underbara människor runt om kring sig. Mitt i all min töntdepprision kommer jag på, DET ÄR ONSDAG! I LOVE ONSDAGAR!

Vet ni varför? Jo, för då kommer alla nya avsnitten ut som jag följer på insternet!

1. The hills
2. Gossip girl
3. Desperate housewifes
4. How i met your mother

WOHOOOO!

Nu blir det att glo på dom, sen blir det sovasova. NATTI

Kommentarer

Postat av: johanna

thanksgiving vecka i usa, så dem sänder bara american football och sånt :P så kommer nästa vecka! haha :)

2009-11-26 @ 12:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

ååååh LYCKA

Satt precis och tyckte lite synd om mig själv, ibland kan man känna sig som världens ensammaste människa på jorden, fast man har massor med underbara människor runt om kring sig. Mitt i all min töntdepprision kommer jag på, DET ÄR ONSDAG! I LOVE ONSDAGAR!

Vet ni varför? Jo, för då kommer alla nya avsnitten ut som jag följer på insternet!

1. The hills
2. Gossip girl
3. Desperate housewifes
4. How i met your mother

WOHOOOO!

Nu blir det att glo på dom, sen blir det sovasova. NATTI

Kommentarer
Postat av: johanna

thanksgiving vecka i usa, så dem sänder bara american football och sånt :P så kommer nästa vecka! haha :)

2009-11-26 @ 12:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0