volumaster

Lovade att lägga in bilder på min volymtång igår, samt före och efter bild efter att jag har använt den. Men jag myste med Emil istället haha. Han var trött och väldigt road när jag fixade med håret, och hur kunde jag motstå att mysa med honom när man ser detta?!



MEN! Jag gjorde det iallafall, här kommer bilder. och OBS jag vet att jag ser ut som en blöt katt på före bilden hahah. Ser verkligen förjävlig ut!!
Före;

Efter;


Här har jag bara använt tången på överhåret, så har mer än halva håret kvar att fixa, så ni kan ju verkligen förstå vilken sorts volym det blir! Love it! Man kan verkligen få massor med olika sorters resultat med den, efter smak och tycke. Helt underbar!:)

Tången är iallafall från björn axén och heter volumaster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

volumaster

2009-12-29 @ 11:53:52
Lovade att lägga in bilder på min volymtång igår, samt före och efter bild efter att jag har använt den. Men jag myste med Emil istället haha. Han var trött och väldigt road när jag fixade med håret, och hur kunde jag motstå att mysa med honom när man ser detta?!



MEN! Jag gjorde det iallafall, här kommer bilder. och OBS jag vet att jag ser ut som en blöt katt på före bilden hahah. Ser verkligen förjävlig ut!!
Före;

Efter;


Här har jag bara använt tången på överhåret, så har mer än halva håret kvar att fixa, så ni kan ju verkligen förstå vilken sorts volym det blir! Love it! Man kan verkligen få massor med olika sorters resultat med den, efter smak och tycke. Helt underbar!:)

Tången är iallafall från björn axén och heter volumaster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

volumaster

Lovade att lägga in bilder på min volymtång igår, samt före och efter bild efter att jag har använt den. Men jag myste med Emil istället haha. Han var trött och väldigt road när jag fixade med håret, och hur kunde jag motstå att mysa med honom när man ser detta?!



MEN! Jag gjorde det iallafall, här kommer bilder. och OBS jag vet att jag ser ut som en blöt katt på före bilden hahah. Ser verkligen förjävlig ut!!
Före;

Efter;


Här har jag bara använt tången på överhåret, så har mer än halva håret kvar att fixa, så ni kan ju verkligen förstå vilken sorts volym det blir! Love it! Man kan verkligen få massor med olika sorters resultat med den, efter smak och tycke. Helt underbar!:)

Tången är iallafall från björn axén och heter volumaster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0