Vilken härlig dag det blev!

Mötte upp julia vid halv två tiden, sen gick vi in mot stan. Det blev en mysig fika ute när det snöade, sedan kollade vi  runt lite. Hittade inte så mycket julklappar idag, så får fixa mer nu framöver.

Sen när vi gick hemåt så stannade jag till hos emil på hans jobb. Fick välbehövda kramar och pussar! Efter det så gick jag hemåt. Gick förbi min frisör, så tänkde gå in och boka tid och så. Men hon hade  tid direkt så där satt jag i två timmar och fixade håret. Så nu är jag ljusbrun hårig. Känns riktigt ovant. Vet inte om jag älskar det eller hatar det än. men det är iallafall så jävla mycket bättre än innan, då jag hade riiiktigt mycket utväxt. Men jag har skött mitt hår bra och det växer och växer. Man marker verkligen på kvalitén hur bra den har blivit! :)

Kom precis hem från Josse och Jocke. Det blev att träffa dom en liten stund, och nu sitter jag här hemma. Tråååååkigt. Ensamt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Vilken härlig dag det blev!

2009-12-15 @ 23:08:57
Mötte upp julia vid halv två tiden, sen gick vi in mot stan. Det blev en mysig fika ute när det snöade, sedan kollade vi  runt lite. Hittade inte så mycket julklappar idag, så får fixa mer nu framöver.

Sen när vi gick hemåt så stannade jag till hos emil på hans jobb. Fick välbehövda kramar och pussar! Efter det så gick jag hemåt. Gick förbi min frisör, så tänkde gå in och boka tid och så. Men hon hade  tid direkt så där satt jag i två timmar och fixade håret. Så nu är jag ljusbrun hårig. Känns riktigt ovant. Vet inte om jag älskar det eller hatar det än. men det är iallafall så jävla mycket bättre än innan, då jag hade riiiktigt mycket utväxt. Men jag har skött mitt hår bra och det växer och växer. Man marker verkligen på kvalitén hur bra den har blivit! :)

Kom precis hem från Josse och Jocke. Det blev att träffa dom en liten stund, och nu sitter jag här hemma. Tråååååkigt. Ensamt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Vilken härlig dag det blev!

Mötte upp julia vid halv två tiden, sen gick vi in mot stan. Det blev en mysig fika ute när det snöade, sedan kollade vi  runt lite. Hittade inte så mycket julklappar idag, så får fixa mer nu framöver.

Sen när vi gick hemåt så stannade jag till hos emil på hans jobb. Fick välbehövda kramar och pussar! Efter det så gick jag hemåt. Gick förbi min frisör, så tänkde gå in och boka tid och så. Men hon hade  tid direkt så där satt jag i två timmar och fixade håret. Så nu är jag ljusbrun hårig. Känns riktigt ovant. Vet inte om jag älskar det eller hatar det än. men det är iallafall så jävla mycket bättre än innan, då jag hade riiiktigt mycket utväxt. Men jag har skött mitt hår bra och det växer och växer. Man marker verkligen på kvalitén hur bra den har blivit! :)

Kom precis hem från Josse och Jocke. Det blev att träffa dom en liten stund, och nu sitter jag här hemma. Tråååååkigt. Ensamt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0