Tjing hej på er!

Igårkväll kom bubben hit. Sen blev det biolio. Vi såg 2012, och sure den var sjuktbra, men tyckte att det var riktigt töntigt att dom alltid skulle hinna komma undan precis allting!

Efter bion blev det att åka hem till mig, det bblev mysmys. Idag blev det även massor med mys. Kan inte vara lyckligare.

Har precis gjort mig iordning. Ska snart möta upp Josse, sen åker vi till farmor och farmar. Det blir nog att gå ut och äta middag. Efter det blir det direkt hem till Anna, där vi ska förfesta innan båten ikväll. Hoppas att det blir en rolig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Tjing hej på er!

2009-12-17 @ 18:04:13
Igårkväll kom bubben hit. Sen blev det biolio. Vi såg 2012, och sure den var sjuktbra, men tyckte att det var riktigt töntigt att dom alltid skulle hinna komma undan precis allting!

Efter bion blev det att åka hem till mig, det bblev mysmys. Idag blev det även massor med mys. Kan inte vara lyckligare.

Har precis gjort mig iordning. Ska snart möta upp Josse, sen åker vi till farmor och farmar. Det blir nog att gå ut och äta middag. Efter det blir det direkt hem till Anna, där vi ska förfesta innan båten ikväll. Hoppas att det blir en rolig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Tjing hej på er!

Igårkväll kom bubben hit. Sen blev det biolio. Vi såg 2012, och sure den var sjuktbra, men tyckte att det var riktigt töntigt att dom alltid skulle hinna komma undan precis allting!

Efter bion blev det att åka hem till mig, det bblev mysmys. Idag blev det även massor med mys. Kan inte vara lyckligare.

Har precis gjort mig iordning. Ska snart möta upp Josse, sen åker vi till farmor och farmar. Det blir nog att gå ut och äta middag. Efter det blir det direkt hem till Anna, där vi ska förfesta innan båten ikväll. Hoppas att det blir en rolig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0