tjenare

Jag satt till klockan 5 i morse och spelade nintendo. Jösses vilken geek jag är.

Idag har jag varit och lämnat in min jäkla dator igen. IGEN! Asså jag vill bara slänga den i väggen och få en helt ny. Det är tredje gången nu som vi lämnar in den på lagning.

Nu om en timme så ska jag möta upp Emil när han har slutat jobba. Det blir att traska in snabbt till stan och fixa min klocka som jag fick av honom, den var myyycket förstor. Sedan ska jag se om jag hittar nått nice till nyår. hoho!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det snabbt och gotttttis. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

tjenare

2009-12-28 @ 16:55:50
Jag satt till klockan 5 i morse och spelade nintendo. Jösses vilken geek jag är.

Idag har jag varit och lämnat in min jäkla dator igen. IGEN! Asså jag vill bara slänga den i väggen och få en helt ny. Det är tredje gången nu som vi lämnar in den på lagning.

Nu om en timme så ska jag möta upp Emil när han har slutat jobba. Det blir att traska in snabbt till stan och fixa min klocka som jag fick av honom, den var myyycket förstor. Sedan ska jag se om jag hittar nått nice till nyår. hoho!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det snabbt och gotttttis. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

tjenare

Jag satt till klockan 5 i morse och spelade nintendo. Jösses vilken geek jag är.

Idag har jag varit och lämnat in min jäkla dator igen. IGEN! Asså jag vill bara slänga den i väggen och få en helt ny. Det är tredje gången nu som vi lämnar in den på lagning.

Nu om en timme så ska jag möta upp Emil när han har slutat jobba. Det blir att traska in snabbt till stan och fixa min klocka som jag fick av honom, den var myyycket förstor. Sedan ska jag se om jag hittar nått nice till nyår. hoho!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det snabbt och gotttttis. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0