Onsdaaag

Skrev inte igår pga att jag inte hade tid till det. Älsklingen kom i måndags kväll. Vi gjorde varma mackor och myste. I tisdags vaknade vi sjukt sent. Vilket var helt underbart. Sover som bäst brevid honom!

Vid fyra tiden åkte vi in i stan och mötte upp josse som var med jocke och lollo. Det blev att fixa det sista julklapparna till min pappas sida av släkten. Efter allt spring och stress så fick vi tag på allting! Sen gick vi, jag, emil, josse och jocke och åt på jensens:) En trevlig och pinsam middag för oss alla.. haha. Sjukt ballt!
Vi satt till stägning och sedan gick vi hemåt. Jag åt så mycket strössel till mjukglassen så jag hade värsta sockerkicken, så det tog en stund innan jag kunde somna. Men det gick tillslåt:)

Nu för en stund sedan så gick emil hem, eller han stack in till stan först för att fixa julklapp till mig;) mohaha. Spännande!
Ikväll blir det att gå hem till farmor och farfar (får ont i magen bara jag tänker på det) där pappa och kusinerna kommer att vara. Blir julafton ikväll och imorgon med mamma!

Hörs senare. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Onsdaaag

2009-12-23 @ 15:46:20

Skrev inte igår pga att jag inte hade tid till det. Älsklingen kom i måndags kväll. Vi gjorde varma mackor och myste. I tisdags vaknade vi sjukt sent. Vilket var helt underbart. Sover som bäst brevid honom!

Vid fyra tiden åkte vi in i stan och mötte upp josse som var med jocke och lollo. Det blev att fixa det sista julklapparna till min pappas sida av släkten. Efter allt spring och stress så fick vi tag på allting! Sen gick vi, jag, emil, josse och jocke och åt på jensens:) En trevlig och pinsam middag för oss alla.. haha. Sjukt ballt!
Vi satt till stägning och sedan gick vi hemåt. Jag åt så mycket strössel till mjukglassen så jag hade värsta sockerkicken, så det tog en stund innan jag kunde somna. Men det gick tillslåt:)

Nu för en stund sedan så gick emil hem, eller han stack in till stan först för att fixa julklapp till mig;) mohaha. Spännande!
Ikväll blir det att gå hem till farmor och farfar (får ont i magen bara jag tänker på det) där pappa och kusinerna kommer att vara. Blir julafton ikväll och imorgon med mamma!

Hörs senare. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Onsdaaag

Skrev inte igår pga att jag inte hade tid till det. Älsklingen kom i måndags kväll. Vi gjorde varma mackor och myste. I tisdags vaknade vi sjukt sent. Vilket var helt underbart. Sover som bäst brevid honom!

Vid fyra tiden åkte vi in i stan och mötte upp josse som var med jocke och lollo. Det blev att fixa det sista julklapparna till min pappas sida av släkten. Efter allt spring och stress så fick vi tag på allting! Sen gick vi, jag, emil, josse och jocke och åt på jensens:) En trevlig och pinsam middag för oss alla.. haha. Sjukt ballt!
Vi satt till stägning och sedan gick vi hemåt. Jag åt så mycket strössel till mjukglassen så jag hade värsta sockerkicken, så det tog en stund innan jag kunde somna. Men det gick tillslåt:)

Nu för en stund sedan så gick emil hem, eller han stack in till stan först för att fixa julklapp till mig;) mohaha. Spännande!
Ikväll blir det att gå hem till farmor och farfar (får ont i magen bara jag tänker på det) där pappa och kusinerna kommer att vara. Blir julafton ikväll och imorgon med mamma!

Hörs senare. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0