Nu är jag hemma!

Sådär! Nu är jag hemma. Det gick bra, och nervösiteten släppte när jag väl klev in på skolan:) Kändes bra!
Känns bara sjukt weird att jag ska börja plugga och seriöst utbilda mig?! aaah. Hoppas jag klarar det.

Efter informationsmötet där så gick jag in till stan och mötte upp Emma. Det blev shopping för min del, köpte skitsnygga saker. Funderar på att vara tönt och visa er, så bilder kommer upp snart:P höhöh

Nej nu var det överstökat och ikväll kommer baby hit. Kommer bli mys. Imorgon blir det att köpa dom sista julklapparna med josse:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Nu är jag hemma!

2009-12-21 @ 21:08:51
Sådär! Nu är jag hemma. Det gick bra, och nervösiteten släppte när jag väl klev in på skolan:) Kändes bra!
Känns bara sjukt weird att jag ska börja plugga och seriöst utbilda mig?! aaah. Hoppas jag klarar det.

Efter informationsmötet där så gick jag in till stan och mötte upp Emma. Det blev shopping för min del, köpte skitsnygga saker. Funderar på att vara tönt och visa er, så bilder kommer upp snart:P höhöh

Nej nu var det överstökat och ikväll kommer baby hit. Kommer bli mys. Imorgon blir det att köpa dom sista julklapparna med josse:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Nu är jag hemma!

Sådär! Nu är jag hemma. Det gick bra, och nervösiteten släppte när jag väl klev in på skolan:) Kändes bra!
Känns bara sjukt weird att jag ska börja plugga och seriöst utbilda mig?! aaah. Hoppas jag klarar det.

Efter informationsmötet där så gick jag in till stan och mötte upp Emma. Det blev shopping för min del, köpte skitsnygga saker. Funderar på att vara tönt och visa er, så bilder kommer upp snart:P höhöh

Nej nu var det överstökat och ikväll kommer baby hit. Kommer bli mys. Imorgon blir det att köpa dom sista julklapparna med josse:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0