Julgranen köpt!

Vaknade sent imorse, vid två tiden. Fick lite ångest, men har sovit dåligt inatt med. Drömde mardrömmar osv. Vaknade iallafall av att pappa frågade om jag ville med honom och mamma + småsyskonen och köpa julgran och klart ville jag det!
De hade redan ytterkläderna på sig så jag fick skynda mig, drop på mig kläder på 5 minuter och sedan åkte vi. 

Granen blev helt okej, men sen ser ju den alltid annurlunda ut när den väl har kommit in till värmen, så får se:)

 
Köpte julkulor, mamma ville verkligen inte ha svarta, men det ville jag och lyckades övertala henne! hoho:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Julgranen köpt!

2009-12-20 @ 16:14:32
Vaknade sent imorse, vid två tiden. Fick lite ångest, men har sovit dåligt inatt med. Drömde mardrömmar osv. Vaknade iallafall av att pappa frågade om jag ville med honom och mamma + småsyskonen och köpa julgran och klart ville jag det!
De hade redan ytterkläderna på sig så jag fick skynda mig, drop på mig kläder på 5 minuter och sedan åkte vi. 

Granen blev helt okej, men sen ser ju den alltid annurlunda ut när den väl har kommit in till värmen, så får se:)

 
Köpte julkulor, mamma ville verkligen inte ha svarta, men det ville jag och lyckades övertala henne! hoho:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Julgranen köpt!

Vaknade sent imorse, vid två tiden. Fick lite ångest, men har sovit dåligt inatt med. Drömde mardrömmar osv. Vaknade iallafall av att pappa frågade om jag ville med honom och mamma + småsyskonen och köpa julgran och klart ville jag det!
De hade redan ytterkläderna på sig så jag fick skynda mig, drop på mig kläder på 5 minuter och sedan åkte vi. 

Granen blev helt okej, men sen ser ju den alltid annurlunda ut när den väl har kommit in till värmen, så får se:)

 
Köpte julkulor, mamma ville verkligen inte ha svarta, men det ville jag och lyckades övertala henne! hoho:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0