Julen har varit fullspäckad och det har varit middagar hit och dit.

Nu får jag äntligen vila lite, och efter många dagar så sitter jag helt ensam inne i mitt rum. Känns riktigt ensamt och jag kan nästan börja gråta när som helst faktiskt.

Fick iallafall många fina julklappar iår. Massa olika saker till hemmet (jag är så jäkla redo att flytta hemifrån!), smink, lexington lakan samt skitfina badlakan, armband, kavaj, saker till håret och ansiktet, pengar, presentkort, björn axen volym tång(svinigt bra!) och sedan träningskort på Sats! Har säkert glömt någonting också.

av min kära pojkvän fick jag typ världens största nalle! Sen fick jag en jättefin guldklocka. Blev verkligen jätteglad! Världens bästa Emil har jag verkligen:)



Inte dom bästa bilderna menmen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Julen har varit fullspäckad och det har varit middagar hit och dit.

2009-12-27 @ 22:06:40
Nu får jag äntligen vila lite, och efter många dagar så sitter jag helt ensam inne i mitt rum. Känns riktigt ensamt och jag kan nästan börja gråta när som helst faktiskt.

Fick iallafall många fina julklappar iår. Massa olika saker till hemmet (jag är så jäkla redo att flytta hemifrån!), smink, lexington lakan samt skitfina badlakan, armband, kavaj, saker till håret och ansiktet, pengar, presentkort, björn axen volym tång(svinigt bra!) och sedan träningskort på Sats! Har säkert glömt någonting också.

av min kära pojkvän fick jag typ världens största nalle! Sen fick jag en jättefin guldklocka. Blev verkligen jätteglad! Världens bästa Emil har jag verkligen:)



Inte dom bästa bilderna menmen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Julen har varit fullspäckad och det har varit middagar hit och dit.

Nu får jag äntligen vila lite, och efter många dagar så sitter jag helt ensam inne i mitt rum. Känns riktigt ensamt och jag kan nästan börja gråta när som helst faktiskt.

Fick iallafall många fina julklappar iår. Massa olika saker till hemmet (jag är så jäkla redo att flytta hemifrån!), smink, lexington lakan samt skitfina badlakan, armband, kavaj, saker till håret och ansiktet, pengar, presentkort, björn axen volym tång(svinigt bra!) och sedan träningskort på Sats! Har säkert glömt någonting också.

av min kära pojkvän fick jag typ världens största nalle! Sen fick jag en jättefin guldklocka. Blev verkligen jätteglad! Världens bästa Emil har jag verkligen:)



Inte dom bästa bilderna menmen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0