Hårprodukter

Ville bara tipsa om två hårprodukter som jag fick igår. 


 
Den första är från Revlon och heter nuti color creme. Det är ett balsam med färg i som man ska ha i håret i 3 minuter. När man är blond och färgar håret mörkt så är det väldigt svårt för färge att fästas på håret, så när man har tvättat håret några gånger och det ser lite dassigt ut så är det bara att använda detta balsamet så får man lite mer färg igen!

Den andra är från Wella och heter lifetex, det är ett sorts basam spray. SÅ JÄVLA BRA. Har använt det tidigare och det är verkligen en av de bästa hårprodukterna jag någonsin använt. När håret känns stripigt och torrt, då sprayar man bara på lite av denna så repererar det sjukt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Hårprodukter

2009-12-16 @ 16:49:14

Ville bara tipsa om två hårprodukter som jag fick igår. 


 
Den första är från Revlon och heter nuti color creme. Det är ett balsam med färg i som man ska ha i håret i 3 minuter. När man är blond och färgar håret mörkt så är det väldigt svårt för färge att fästas på håret, så när man har tvättat håret några gånger och det ser lite dassigt ut så är det bara att använda detta balsamet så får man lite mer färg igen!

Den andra är från Wella och heter lifetex, det är ett sorts basam spray. SÅ JÄVLA BRA. Har använt det tidigare och det är verkligen en av de bästa hårprodukterna jag någonsin använt. När håret känns stripigt och torrt, då sprayar man bara på lite av denna så repererar det sjukt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Hårprodukter

Ville bara tipsa om två hårprodukter som jag fick igår. 


 
Den första är från Revlon och heter nuti color creme. Det är ett balsam med färg i som man ska ha i håret i 3 minuter. När man är blond och färgar håret mörkt så är det väldigt svårt för färge att fästas på håret, så när man har tvättat håret några gånger och det ser lite dassigt ut så är det bara att använda detta balsamet så får man lite mer färg igen!

Den andra är från Wella och heter lifetex, det är ett sorts basam spray. SÅ JÄVLA BRA. Har använt det tidigare och det är verkligen en av de bästa hårprodukterna jag någonsin använt. När håret känns stripigt och torrt, då sprayar man bara på lite av denna så repererar det sjukt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0