God morgon!

Jag vaknade vid 12 och hade den värsta huvudvärken man kan få. Ville bara gå under jorden, varför får man huvudvärk just idag? Just idag då jag måste vara taggad och ha roligt. Det går inte med huvudvärk!!! Tog precis en alvedon, så får hoppas på att jag blir bättre och riktigt taggad!!

Förövrigt så hade jag en sjukt bra dröm! Både läskigt och äcklig, men på slutet blev det skitbra! Drömde om att jag fick en bögkompis på min nya skola (frisör skola). Ända sedan jag sökte in dit så har jag verkligen önskat att en riktigt härlig bög skulle gå i samma klass som mig. In real så fick jag inte ens en kille i min klass, men i drömmen fick jag "världens bästa" hahah. Vi hade skit roligt tillsammans:D Han såg ut och betedde sig som http://blondaa.blogg.se/ hahaha, jag tycker att han är helt jäkla underbar! Speciellt nu efter drömmen. hoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

God morgon!

2009-12-31 @ 15:34:44
Jag vaknade vid 12 och hade den värsta huvudvärken man kan få. Ville bara gå under jorden, varför får man huvudvärk just idag? Just idag då jag måste vara taggad och ha roligt. Det går inte med huvudvärk!!! Tog precis en alvedon, så får hoppas på att jag blir bättre och riktigt taggad!!

Förövrigt så hade jag en sjukt bra dröm! Både läskigt och äcklig, men på slutet blev det skitbra! Drömde om att jag fick en bögkompis på min nya skola (frisör skola). Ända sedan jag sökte in dit så har jag verkligen önskat att en riktigt härlig bög skulle gå i samma klass som mig. In real så fick jag inte ens en kille i min klass, men i drömmen fick jag "världens bästa" hahah. Vi hade skit roligt tillsammans:D Han såg ut och betedde sig som http://blondaa.blogg.se/ hahaha, jag tycker att han är helt jäkla underbar! Speciellt nu efter drömmen. hoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

God morgon!

Jag vaknade vid 12 och hade den värsta huvudvärken man kan få. Ville bara gå under jorden, varför får man huvudvärk just idag? Just idag då jag måste vara taggad och ha roligt. Det går inte med huvudvärk!!! Tog precis en alvedon, så får hoppas på att jag blir bättre och riktigt taggad!!

Förövrigt så hade jag en sjukt bra dröm! Både läskigt och äcklig, men på slutet blev det skitbra! Drömde om att jag fick en bögkompis på min nya skola (frisör skola). Ända sedan jag sökte in dit så har jag verkligen önskat att en riktigt härlig bög skulle gå i samma klass som mig. In real så fick jag inte ens en kille i min klass, men i drömmen fick jag "världens bästa" hahah. Vi hade skit roligt tillsammans:D Han såg ut och betedde sig som http://blondaa.blogg.se/ hahaha, jag tycker att han är helt jäkla underbar! Speciellt nu efter drömmen. hoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0