FIXING

Snart ska jag hoppa in i duschen, sen har jag bestämt att jag ska börja göra mig iordning tidigt idag!! Så om en halvtimme ska jag göra mig iordning. Mitt hår har jag bestämt ska få 1 timme på sig, kläder+smink 1 timme det med. hahaha, jösses! Men jag orkar inte stressa osv. Bättre att sega så det blir bra:D

Jag vet allafall vad jag ska ha på mig, så det känns sjukt bra!

Nej får se om jag skriver mer idag, kanske lägger in en bild senare, om jag hinner då. Har ju som sagt bara två hela timmar att göra mig klar på.. haha

PUSS OCH GOTT NYTT ÅR!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

FIXING

2009-12-31 @ 16:07:35
Snart ska jag hoppa in i duschen, sen har jag bestämt att jag ska börja göra mig iordning tidigt idag!! Så om en halvtimme ska jag göra mig iordning. Mitt hår har jag bestämt ska få 1 timme på sig, kläder+smink 1 timme det med. hahaha, jösses! Men jag orkar inte stressa osv. Bättre att sega så det blir bra:D

Jag vet allafall vad jag ska ha på mig, så det känns sjukt bra!

Nej får se om jag skriver mer idag, kanske lägger in en bild senare, om jag hinner då. Har ju som sagt bara två hela timmar att göra mig klar på.. haha

PUSS OCH GOTT NYTT ÅR!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

FIXING

Snart ska jag hoppa in i duschen, sen har jag bestämt att jag ska börja göra mig iordning tidigt idag!! Så om en halvtimme ska jag göra mig iordning. Mitt hår har jag bestämt ska få 1 timme på sig, kläder+smink 1 timme det med. hahaha, jösses! Men jag orkar inte stressa osv. Bättre att sega så det blir bra:D

Jag vet allafall vad jag ska ha på mig, så det känns sjukt bra!

Nej får se om jag skriver mer idag, kanske lägger in en bild senare, om jag hinner då. Har ju som sagt bara två hela timmar att göra mig klar på.. haha

PUSS OCH GOTT NYTT ÅR!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0