despdespdeeeeesp

Har precis kollat på dom två sista avsnitten på denna säsongen av desperate housewifes. JÖSSES VAD SPÄNNANDE!

Nu kommer jag få vänta jättelång tid innan jag får se.. aaah!

Nej nu ska jag snart se på film med mamma, sophie och emma. Nån komedi blir det, och det blir lite godis också!

Men först blir det klippning! Min lillasyster emma vill klippa av sig sitt fina hår, jag kommer gråta mendens jag klipper. Men stackaren är så jäkla håröm så man får väl göra det för hennes skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

despdespdeeeeesp

2009-12-18 @ 19:16:44
Har precis kollat på dom två sista avsnitten på denna säsongen av desperate housewifes. JÖSSES VAD SPÄNNANDE!

Nu kommer jag få vänta jättelång tid innan jag får se.. aaah!

Nej nu ska jag snart se på film med mamma, sophie och emma. Nån komedi blir det, och det blir lite godis också!

Men först blir det klippning! Min lillasyster emma vill klippa av sig sitt fina hår, jag kommer gråta mendens jag klipper. Men stackaren är så jäkla håröm så man får väl göra det för hennes skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

despdespdeeeeesp

Har precis kollat på dom två sista avsnitten på denna säsongen av desperate housewifes. JÖSSES VAD SPÄNNANDE!

Nu kommer jag få vänta jättelång tid innan jag får se.. aaah!

Nej nu ska jag snart se på film med mamma, sophie och emma. Nån komedi blir det, och det blir lite godis också!

Men först blir det klippning! Min lillasyster emma vill klippa av sig sitt fina hår, jag kommer gråta mendens jag klipper. Men stackaren är så jäkla håröm så man får väl göra det för hennes skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0