Bajsnatt

Har inte sovit såhär dåligt på jättelänge. Somnade småledsen.. Låg och tänkte på min och emils resa och fy fan vad jag saknar det!! Nu i efterhand saknar man värmen så sjukligt mycket, och att bara vara. Jag är ingen vintermänniska, även fast det är mysigt att titta ut genom fönstret hur snön faller osv, men att sedan stiga ut och känna kylan är SKIT.

Ajja, skulle vara barnvakt idag, men fixade så att barnen kunde vara någon annanstans, så ska fixa iordning mig för att sedan möta upp jullan i stan. Det blir att försöka fixa dom sista julklapparna idag.


the worlds greatest♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Bajsnatt

2009-12-19 @ 13:30:31
Har inte sovit såhär dåligt på jättelänge. Somnade småledsen.. Låg och tänkte på min och emils resa och fy fan vad jag saknar det!! Nu i efterhand saknar man värmen så sjukligt mycket, och att bara vara. Jag är ingen vintermänniska, även fast det är mysigt att titta ut genom fönstret hur snön faller osv, men att sedan stiga ut och känna kylan är SKIT.

Ajja, skulle vara barnvakt idag, men fixade så att barnen kunde vara någon annanstans, så ska fixa iordning mig för att sedan möta upp jullan i stan. Det blir att försöka fixa dom sista julklapparna idag.


the worlds greatest♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Bajsnatt

Har inte sovit såhär dåligt på jättelänge. Somnade småledsen.. Låg och tänkte på min och emils resa och fy fan vad jag saknar det!! Nu i efterhand saknar man värmen så sjukligt mycket, och att bara vara. Jag är ingen vintermänniska, även fast det är mysigt att titta ut genom fönstret hur snön faller osv, men att sedan stiga ut och känna kylan är SKIT.

Ajja, skulle vara barnvakt idag, men fixade så att barnen kunde vara någon annanstans, så ska fixa iordning mig för att sedan möta upp jullan i stan. Det blir att försöka fixa dom sista julklapparna idag.


the worlds greatest♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0