åååh, VILL TILLBAKA!

Är hemma nu, och kan inte förklara så bra vi har haft det. Det har verkligen varit jätteroligt och mysigt. Vädret har varit lite knepigt, moln-sol-moln-sol fram och tillbaka, men vi har haft några underbara sol-sol-soool dagar. Vi har verkligen skämt bort oss själva med mat och sprit. Vi hade ju ett kök på vårat hotellrum, men det använde vi nog bara 1 gång till nattamat, nudlar haha.

Nej, vi har iallafall haft det sjukt bra. Nu när man väl är hemma så är det mysigt att träffa mina flickor och familjen, men även ledsamt. Saknar värmen och min fina emil. Känns så ensamt nu när man har varit med varandra konstant i två veckor. Men jag jag känner mig nykär igen, och jag har verkligen världens finaste pojkvän. Jag är så jävla kär att jag kan börja gråta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

åååh, VILL TILLBAKA!

2009-12-15 @ 12:12:58
Är hemma nu, och kan inte förklara så bra vi har haft det. Det har verkligen varit jätteroligt och mysigt. Vädret har varit lite knepigt, moln-sol-moln-sol fram och tillbaka, men vi har haft några underbara sol-sol-soool dagar. Vi har verkligen skämt bort oss själva med mat och sprit. Vi hade ju ett kök på vårat hotellrum, men det använde vi nog bara 1 gång till nattamat, nudlar haha.

Nej, vi har iallafall haft det sjukt bra. Nu när man väl är hemma så är det mysigt att träffa mina flickor och familjen, men även ledsamt. Saknar värmen och min fina emil. Känns så ensamt nu när man har varit med varandra konstant i två veckor. Men jag jag känner mig nykär igen, och jag har verkligen världens finaste pojkvän. Jag är så jävla kär att jag kan börja gråta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

åååh, VILL TILLBAKA!

Är hemma nu, och kan inte förklara så bra vi har haft det. Det har verkligen varit jätteroligt och mysigt. Vädret har varit lite knepigt, moln-sol-moln-sol fram och tillbaka, men vi har haft några underbara sol-sol-soool dagar. Vi har verkligen skämt bort oss själva med mat och sprit. Vi hade ju ett kök på vårat hotellrum, men det använde vi nog bara 1 gång till nattamat, nudlar haha.

Nej, vi har iallafall haft det sjukt bra. Nu när man väl är hemma så är det mysigt att träffa mina flickor och familjen, men även ledsamt. Saknar värmen och min fina emil. Känns så ensamt nu när man har varit med varandra konstant i två veckor. Men jag jag känner mig nykär igen, och jag har verkligen världens finaste pojkvän. Jag är så jävla kär att jag kan börja gråta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0