16 december

Jag känner mig helt gömd i mitt bruna hår. Känns inte som mig själv. Lägntar tills jag sätter i lite highlights så blir det säkert mycket bättre!

Har precis tryckt i mig min frukost, och ska snart sätta igång med att röjja i mitt rum. Måste packa upp min resväska osv. Hata!

Vill tillbaka till värmen med min älskling. Saknar det så jävla mycket. Är redan trött på malmö. Man blir ju bara så jäkla deppad. :(
Men snart är det julafton och det blir mysigt!


Så mina planer för idag blir då att röjja undan här, sedan kanske man ska träffa jullan en stund. Sen blir det sola solarie med Josse och sen när emil har slutat jobba så kommer han antagligen hit och myser:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

16 december

2009-12-16 @ 13:39:57
Jag känner mig helt gömd i mitt bruna hår. Känns inte som mig själv. Lägntar tills jag sätter i lite highlights så blir det säkert mycket bättre!

Har precis tryckt i mig min frukost, och ska snart sätta igång med att röjja i mitt rum. Måste packa upp min resväska osv. Hata!

Vill tillbaka till värmen med min älskling. Saknar det så jävla mycket. Är redan trött på malmö. Man blir ju bara så jäkla deppad. :(
Men snart är det julafton och det blir mysigt!


Så mina planer för idag blir då att röjja undan här, sedan kanske man ska träffa jullan en stund. Sen blir det sola solarie med Josse och sen när emil har slutat jobba så kommer han antagligen hit och myser:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

16 december

Jag känner mig helt gömd i mitt bruna hår. Känns inte som mig själv. Lägntar tills jag sätter i lite highlights så blir det säkert mycket bättre!

Har precis tryckt i mig min frukost, och ska snart sätta igång med att röjja i mitt rum. Måste packa upp min resväska osv. Hata!

Vill tillbaka till värmen med min älskling. Saknar det så jävla mycket. Är redan trött på malmö. Man blir ju bara så jäkla deppad. :(
Men snart är det julafton och det blir mysigt!


Så mina planer för idag blir då att röjja undan här, sedan kanske man ska träffa jullan en stund. Sen blir det sola solarie med Josse och sen när emil har slutat jobba så kommer han antagligen hit och myser:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0