feelings

Okej, en väldigt dålig början på bloggandet! Men har verkigen inte orkat skriva något.. Men iallafall,

Fick precis besked att jag ska åka till paris den 16 April. Sååå mysigt det kommer att bli! Bara jag, josse och pappa.
Har aldrig varit där så det lär bli underbart. Perfekt timing också, vill verkligen bort här ifrån ett tag. Av måånga orsaker!

Känner mig som en gammal tant som klagar dygnet runt, men fyfan vad jag är trött på vissa människor. Är trött på all drama runt omkring. Varför är inte folk lite smartare att dra sig ur och inte lägga sig i bland konflikter osv?
Och jag är så trött på en del tjejer, nämner inga namn men försvinn tack!

Jag känner verkligen ett sånt stort hat just nu. Hade velat stå och skrika och slå ut all min aggression. Jag hade velat packa en väska och försvinna för ett tag. Utan att behöva ta till sig av sina måsten. Vill lämna världen en stund och fly ifrån alla knäppa människor. Är trött på att gå runt och oroa sig över att något ska hända en. Trött på att man inte kan känna sig säker när man är ute på kvällen. Trött på äckliga, sliskiga människor utan någon respekt. Trött på folken i malmö, inklusive dig! Trött på allt skitsnack. Just nu hatar jag mer än vad jag älskar, och det är inte den jag är.

Kommentarer
Postat av: den värdelösa

du har mycket ilska inom dig maddow haha :(

2009-04-11 @ 11:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

feelings

2009-04-07 @ 22:30:18
Okej, en väldigt dålig början på bloggandet! Men har verkigen inte orkat skriva något.. Men iallafall,

Fick precis besked att jag ska åka till paris den 16 April. Sååå mysigt det kommer att bli! Bara jag, josse och pappa.
Har aldrig varit där så det lär bli underbart. Perfekt timing också, vill verkligen bort här ifrån ett tag. Av måånga orsaker!

Känner mig som en gammal tant som klagar dygnet runt, men fyfan vad jag är trött på vissa människor. Är trött på all drama runt omkring. Varför är inte folk lite smartare att dra sig ur och inte lägga sig i bland konflikter osv?
Och jag är så trött på en del tjejer, nämner inga namn men försvinn tack!

Jag känner verkligen ett sånt stort hat just nu. Hade velat stå och skrika och slå ut all min aggression. Jag hade velat packa en väska och försvinna för ett tag. Utan att behöva ta till sig av sina måsten. Vill lämna världen en stund och fly ifrån alla knäppa människor. Är trött på att gå runt och oroa sig över att något ska hända en. Trött på att man inte kan känna sig säker när man är ute på kvällen. Trött på äckliga, sliskiga människor utan någon respekt. Trött på folken i malmö, inklusive dig! Trött på allt skitsnack. Just nu hatar jag mer än vad jag älskar, och det är inte den jag är.

Kommentarer

Postat av: den värdelösa

du har mycket ilska inom dig maddow haha :(

2009-04-11 @ 11:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

feelings

Okej, en väldigt dålig början på bloggandet! Men har verkigen inte orkat skriva något.. Men iallafall,

Fick precis besked att jag ska åka till paris den 16 April. Sååå mysigt det kommer att bli! Bara jag, josse och pappa.
Har aldrig varit där så det lär bli underbart. Perfekt timing också, vill verkligen bort här ifrån ett tag. Av måånga orsaker!

Känner mig som en gammal tant som klagar dygnet runt, men fyfan vad jag är trött på vissa människor. Är trött på all drama runt omkring. Varför är inte folk lite smartare att dra sig ur och inte lägga sig i bland konflikter osv?
Och jag är så trött på en del tjejer, nämner inga namn men försvinn tack!

Jag känner verkligen ett sånt stort hat just nu. Hade velat stå och skrika och slå ut all min aggression. Jag hade velat packa en väska och försvinna för ett tag. Utan att behöva ta till sig av sina måsten. Vill lämna världen en stund och fly ifrån alla knäppa människor. Är trött på att gå runt och oroa sig över att något ska hända en. Trött på att man inte kan känna sig säker när man är ute på kvällen. Trött på äckliga, sliskiga människor utan någon respekt. Trött på folken i malmö, inklusive dig! Trött på allt skitsnack. Just nu hatar jag mer än vad jag älskar, och det är inte den jag är.

Kommentarer
Postat av: den värdelösa

du har mycket ilska inom dig maddow haha :(

2009-04-11 @ 11:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0