Bajs

Ligger nu i sängen med li bredvid mig och kan såklart inte somna. Något hemskt och jobbigt harhant ikväll.inget jag vill eller tänker ta upp i bloggen iaf! Tur att man har en mobil som man kan ga in pa bloggen så att jag kan skriva av mig lite. Har tryckt i mig en fet sömntablett för en liten stund sen så får se om jag äns lyckas vakna imorgon.. Jag kanske inte äns tål den. Mina ögonlock håller iaf på att bli tunga, så jävla skönt! Vill inget heldre än att sova bort detta helvetet just nu. På tisdag fyller jag år, något jag ser fram emot som tusan, men det jag mer ser fram emot är paris resan som börjar den 16 april. Kommer bli perfekt och suupermys. Längtar så sjuuukt mycket. Nej nu dör min mobil, så ni får sova så gott och om jag inte vaknar upp imorgon så får ni veta att I loveee you!.. (speciellt emil)

Kommentarer
Postat av: Liiii

ÄLSKAR DIG! Kom hit å sov i min säng nu!

2009-04-13 @ 12:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Bajs

2009-04-11 @ 03:07:21
Ligger nu i sängen med li bredvid mig och kan såklart inte somna. Något hemskt och jobbigt harhant ikväll.inget jag vill eller tänker ta upp i bloggen iaf! Tur att man har en mobil som man kan ga in pa bloggen så att jag kan skriva av mig lite. Har tryckt i mig en fet sömntablett för en liten stund sen så får se om jag äns lyckas vakna imorgon.. Jag kanske inte äns tål den. Mina ögonlock håller iaf på att bli tunga, så jävla skönt! Vill inget heldre än att sova bort detta helvetet just nu. På tisdag fyller jag år, något jag ser fram emot som tusan, men det jag mer ser fram emot är paris resan som börjar den 16 april. Kommer bli perfekt och suupermys. Längtar så sjuuukt mycket. Nej nu dör min mobil, så ni får sova så gott och om jag inte vaknar upp imorgon så får ni veta att I loveee you!.. (speciellt emil)

Kommentarer

Postat av: Liiii

ÄLSKAR DIG! Kom hit å sov i min säng nu!

2009-04-13 @ 12:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Bajs

Ligger nu i sängen med li bredvid mig och kan såklart inte somna. Något hemskt och jobbigt harhant ikväll.inget jag vill eller tänker ta upp i bloggen iaf! Tur att man har en mobil som man kan ga in pa bloggen så att jag kan skriva av mig lite. Har tryckt i mig en fet sömntablett för en liten stund sen så får se om jag äns lyckas vakna imorgon.. Jag kanske inte äns tål den. Mina ögonlock håller iaf på att bli tunga, så jävla skönt! Vill inget heldre än att sova bort detta helvetet just nu. På tisdag fyller jag år, något jag ser fram emot som tusan, men det jag mer ser fram emot är paris resan som börjar den 16 april. Kommer bli perfekt och suupermys. Längtar så sjuuukt mycket. Nej nu dör min mobil, så ni får sova så gott och om jag inte vaknar upp imorgon så får ni veta att I loveee you!.. (speciellt emil)

Kommentarer
Postat av: Liiii

ÄLSKAR DIG! Kom hit å sov i min säng nu!

2009-04-13 @ 12:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0