mys

Gud vilken slapp helg det blev för min del!
Kommer inte ihåg sist jag var hemma hela helgen. hmm.
Men det är bara bra, behövdes verkigen en helg med bara mys och chillande.
Pappa p är bortrest i barcelona så jag och mamma har myst lite extra ikväll. Kollade på en romantisk film som vi annars aldrig får hyra:P Love in manhattan hette den, och gud vad hemsk den var! Men den är värd att se, man lär sig att uppskatta saker och ting. Man ska vara rädda om varandra och tänka på att man vet aldrig vilken sekund som är den absolut sista föralltid.

Nu är jag dessutom förkyld och hur otippat är inte det nu när resten av hela sverige är snoriga och hostiga? Det kryllar ju bara runt en massa sjukdomar i luften!
Imorn skulle egentligen jag och emmaw till tivoli, men det lär nog inte bli av. Mår fördåligt för att orka springa runt där. Så jävla tråkigt! Hatar att vara sjuk!!! Får hoppas nu att det inte blir värre iallafall.

Nej nu är jag så sjukt trött, fick inte så många timmars sömn inatt så jag ska snart krypa ner i sängen och sova.
Ska bara sitta här och lyssna lite på K. myspys.

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

mys

2008-09-07 @ 01:10:05
Gud vilken slapp helg det blev för min del!
Kommer inte ihåg sist jag var hemma hela helgen. hmm.
Men det är bara bra, behövdes verkigen en helg med bara mys och chillande.
Pappa p är bortrest i barcelona så jag och mamma har myst lite extra ikväll. Kollade på en romantisk film som vi annars aldrig får hyra:P Love in manhattan hette den, och gud vad hemsk den var! Men den är värd att se, man lär sig att uppskatta saker och ting. Man ska vara rädda om varandra och tänka på att man vet aldrig vilken sekund som är den absolut sista föralltid.

Nu är jag dessutom förkyld och hur otippat är inte det nu när resten av hela sverige är snoriga och hostiga? Det kryllar ju bara runt en massa sjukdomar i luften!
Imorn skulle egentligen jag och emmaw till tivoli, men det lär nog inte bli av. Mår fördåligt för att orka springa runt där. Så jävla tråkigt! Hatar att vara sjuk!!! Får hoppas nu att det inte blir värre iallafall.

Nej nu är jag så sjukt trött, fick inte så många timmars sömn inatt så jag ska snart krypa ner i sängen och sova.
Ska bara sitta här och lyssna lite på K. myspys.

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

mys

Gud vilken slapp helg det blev för min del!
Kommer inte ihåg sist jag var hemma hela helgen. hmm.
Men det är bara bra, behövdes verkigen en helg med bara mys och chillande.
Pappa p är bortrest i barcelona så jag och mamma har myst lite extra ikväll. Kollade på en romantisk film som vi annars aldrig får hyra:P Love in manhattan hette den, och gud vad hemsk den var! Men den är värd att se, man lär sig att uppskatta saker och ting. Man ska vara rädda om varandra och tänka på att man vet aldrig vilken sekund som är den absolut sista föralltid.

Nu är jag dessutom förkyld och hur otippat är inte det nu när resten av hela sverige är snoriga och hostiga? Det kryllar ju bara runt en massa sjukdomar i luften!
Imorn skulle egentligen jag och emmaw till tivoli, men det lär nog inte bli av. Mår fördåligt för att orka springa runt där. Så jävla tråkigt! Hatar att vara sjuk!!! Får hoppas nu att det inte blir värre iallafall.

Nej nu är jag så sjukt trött, fick inte så många timmars sömn inatt så jag ska snart krypa ner i sängen och sova.
Ska bara sitta här och lyssna lite på K. myspys.

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0