tyck synd om mig!

Asså jag tycker verkligen att detta är så orättvist!
Jag är såklart sjuk hela helgen så nu kan jag inte gå ut och ha kul! Åhhhh. Jag får panik av att ligga hemma. Så jävla tråkigt att jag kan börja gråta när som helst. Får ångest, verkligen!
Igår var jag och dino och kollade på insparken en stund, men det var för kallt så vi gick där ifrån rätt snabbt.
Men en sak är säker, damnboy vilka fjortisar! Nåja..

När jag kom hem så hoppade jag i badet direkt och låg där och frös. Sedan hoppade jag ner i sängen och frös. Har nog aldrig varit så frysen som jag var igår. Helt galet!
Sen somnade jag redan vid 21.00 och vaknade 13.30 idag, så man har ju sovit som en idiot iallafall! Men är fortfarande trött. såklart

Idag var jag, mamma, pappa och de små iväg för att hitta en cykel till mig. and we did! Kommer bli skönt att börja cykla till skolan igen. Slipper man bajsbussen som tar dubbelt så längre tid än om jag skulle cykla!
Sen har jag inte gjort så mycket mer än att bara ligga här i sängen och pratat i telefon typ. skoojjjjjj! Vill ut och göra något. Finns inte äns något kul på tv ju, tyck synd om mig!!! :P

Nu ska jag gå och göra absolut ingenting. Rota i köket efter något gott typ. Eller varför inte gå ner och köpa nudlar. det kan inte bli mer deppigare, helt seriöst!

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

tyck synd om mig!

2008-09-13 @ 21:32:06
Asså jag tycker verkligen att detta är så orättvist!
Jag är såklart sjuk hela helgen så nu kan jag inte gå ut och ha kul! Åhhhh. Jag får panik av att ligga hemma. Så jävla tråkigt att jag kan börja gråta när som helst. Får ångest, verkligen!
Igår var jag och dino och kollade på insparken en stund, men det var för kallt så vi gick där ifrån rätt snabbt.
Men en sak är säker, damnboy vilka fjortisar! Nåja..

När jag kom hem så hoppade jag i badet direkt och låg där och frös. Sedan hoppade jag ner i sängen och frös. Har nog aldrig varit så frysen som jag var igår. Helt galet!
Sen somnade jag redan vid 21.00 och vaknade 13.30 idag, så man har ju sovit som en idiot iallafall! Men är fortfarande trött. såklart

Idag var jag, mamma, pappa och de små iväg för att hitta en cykel till mig. and we did! Kommer bli skönt att börja cykla till skolan igen. Slipper man bajsbussen som tar dubbelt så längre tid än om jag skulle cykla!
Sen har jag inte gjort så mycket mer än att bara ligga här i sängen och pratat i telefon typ. skoojjjjjj! Vill ut och göra något. Finns inte äns något kul på tv ju, tyck synd om mig!!! :P

Nu ska jag gå och göra absolut ingenting. Rota i köket efter något gott typ. Eller varför inte gå ner och köpa nudlar. det kan inte bli mer deppigare, helt seriöst!

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

tyck synd om mig!

Asså jag tycker verkligen att detta är så orättvist!
Jag är såklart sjuk hela helgen så nu kan jag inte gå ut och ha kul! Åhhhh. Jag får panik av att ligga hemma. Så jävla tråkigt att jag kan börja gråta när som helst. Får ångest, verkligen!
Igår var jag och dino och kollade på insparken en stund, men det var för kallt så vi gick där ifrån rätt snabbt.
Men en sak är säker, damnboy vilka fjortisar! Nåja..

När jag kom hem så hoppade jag i badet direkt och låg där och frös. Sedan hoppade jag ner i sängen och frös. Har nog aldrig varit så frysen som jag var igår. Helt galet!
Sen somnade jag redan vid 21.00 och vaknade 13.30 idag, så man har ju sovit som en idiot iallafall! Men är fortfarande trött. såklart

Idag var jag, mamma, pappa och de små iväg för att hitta en cykel till mig. and we did! Kommer bli skönt att börja cykla till skolan igen. Slipper man bajsbussen som tar dubbelt så längre tid än om jag skulle cykla!
Sen har jag inte gjort så mycket mer än att bara ligga här i sängen och pratat i telefon typ. skoojjjjjj! Vill ut och göra något. Finns inte äns något kul på tv ju, tyck synd om mig!!! :P

Nu ska jag gå och göra absolut ingenting. Rota i köket efter något gott typ. Eller varför inte gå ner och köpa nudlar. det kan inte bli mer deppigare, helt seriöst!

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0