tjeniiis

Imorse vid 0700 gick man upp för att sedan ta sig till curakleniken. Sen stack jag och mamma och köpte god frukost och myste. Bestämde mig sedan för att ta en lugn dag hemma. Så det blev ingen skola för min del.
Var så himla trött, men nu är jag utvilad:) och sjukt redo för ikväll! Kommer nog bli roligt.

Igårkväll var jag hemma och myste hos emmaw med linnea och tina. mysmys.
Kollade på tv och sånt niiiiiiiiiiice!
Och dumma som vi var så gjord vi något som gav oss riiktigt dåligt samvete och ont i magen.. men vafan! haha:(

ooh idag är det fredag och ni kan inte ana hur glad jag är för det! ÄNTLIGEN! hohoho
Sitter och pumpar musik och blir riktigt taggad!:D

Nej nu ska jag hjälpa mamma med att laga lasange:) Pussis




                                                    FREDAG!♥


Kommentarer
Postat av: Sophie

Mumsimumsi, lasagne :)

2008-10-01 @ 22:00:24
URL: http://novioleta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

tjeniiis

2008-09-19 @ 15:28:43

Imorse vid 0700 gick man upp för att sedan ta sig till curakleniken. Sen stack jag och mamma och köpte god frukost och myste. Bestämde mig sedan för att ta en lugn dag hemma. Så det blev ingen skola för min del.
Var så himla trött, men nu är jag utvilad:) och sjukt redo för ikväll! Kommer nog bli roligt.

Igårkväll var jag hemma och myste hos emmaw med linnea och tina. mysmys.
Kollade på tv och sånt niiiiiiiiiiice!
Och dumma som vi var så gjord vi något som gav oss riiktigt dåligt samvete och ont i magen.. men vafan! haha:(

ooh idag är det fredag och ni kan inte ana hur glad jag är för det! ÄNTLIGEN! hohoho
Sitter och pumpar musik och blir riktigt taggad!:D

Nej nu ska jag hjälpa mamma med att laga lasange:) Pussis




                                                    FREDAG!♥


Kommentarer

Postat av: Sophie

Mumsimumsi, lasagne :)

2008-10-01 @ 22:00:24
URL: http://novioleta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

tjeniiis

Imorse vid 0700 gick man upp för att sedan ta sig till curakleniken. Sen stack jag och mamma och köpte god frukost och myste. Bestämde mig sedan för att ta en lugn dag hemma. Så det blev ingen skola för min del.
Var så himla trött, men nu är jag utvilad:) och sjukt redo för ikväll! Kommer nog bli roligt.

Igårkväll var jag hemma och myste hos emmaw med linnea och tina. mysmys.
Kollade på tv och sånt niiiiiiiiiiice!
Och dumma som vi var så gjord vi något som gav oss riiktigt dåligt samvete och ont i magen.. men vafan! haha:(

ooh idag är det fredag och ni kan inte ana hur glad jag är för det! ÄNTLIGEN! hohoho
Sitter och pumpar musik och blir riktigt taggad!:D

Nej nu ska jag hjälpa mamma med att laga lasange:) Pussis




                                                    FREDAG!♥


Kommentarer
Postat av: Sophie

Mumsimumsi, lasagne :)

2008-10-01 @ 22:00:24
URL: http://novioleta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0