tjenas

Myste hos emmaw igår kväll igen:) Gillar hennes lägenhet skarpt! Mysmysmys.
sitter i skolan nu och tråkar. Har världens tråkigaste lektion med världens konstigaste lärare. Myskoman!
Men slutar om en stund, så det är skönt!

Efter skolan får jag se vad jag hittar på.. ska iallafall boka biljetter till stockholm nästa helg. Behövs verkligen!
Sen imorgon är det fredag ochj då blir det fesfestfest! Längtar riktigt mycket. Var ju hemma förra helgen och det var riktigt drygt! Så det var ett tag sen jag var ute nu känns det som:P

Nä nu ska jag sluta skriva och börja arbetaaa! ses hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

tjenas

2008-09-11 @ 14:53:51
Myste hos emmaw igår kväll igen:) Gillar hennes lägenhet skarpt! Mysmysmys.
sitter i skolan nu och tråkar. Har världens tråkigaste lektion med världens konstigaste lärare. Myskoman!
Men slutar om en stund, så det är skönt!

Efter skolan får jag se vad jag hittar på.. ska iallafall boka biljetter till stockholm nästa helg. Behövs verkligen!
Sen imorgon är det fredag ochj då blir det fesfestfest! Längtar riktigt mycket. Var ju hemma förra helgen och det var riktigt drygt! Så det var ett tag sen jag var ute nu känns det som:P

Nä nu ska jag sluta skriva och börja arbetaaa! ses hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

tjenas

Myste hos emmaw igår kväll igen:) Gillar hennes lägenhet skarpt! Mysmysmys.
sitter i skolan nu och tråkar. Har världens tråkigaste lektion med världens konstigaste lärare. Myskoman!
Men slutar om en stund, så det är skönt!

Efter skolan får jag se vad jag hittar på.. ska iallafall boka biljetter till stockholm nästa helg. Behövs verkligen!
Sen imorgon är det fredag ochj då blir det fesfestfest! Längtar riktigt mycket. Var ju hemma förra helgen och det var riktigt drygt! Så det var ett tag sen jag var ute nu känns det som:P

Nä nu ska jag sluta skriva och börja arbetaaa! ses hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0