sjukling

Igår kväll gick jag hem till emmaw och myste där med hanna och carro. Kollade på film, fäst vid dig. Den är rooulig!
Efter det sprang man hem och gick och la sig direkt. Har nog aldrig riktigt haft så ont i huvudet som jag hade igår. gaalet! Stannade även hemma idag. Så jag har enbart sovit idag. Får lite ångest men vafan, mår man inte bra så mår man inte bra! Känner dessutom att jag börjar få ont i öronen, fuck om jag får öroninflamation. ORKAR INTE! Då kan ni lika gärna skjuta mig direkt.

Ikväll får jag se vad som händer. Ska kanske träffa emil men får se hur jag mår och om han har tid..
Annars blir det nog bara slappande för min del! Nu ska jag kolla på tv och mysa. Pussis! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

sjukling

2008-09-10 @ 15:28:55
Igår kväll gick jag hem till emmaw och myste där med hanna och carro. Kollade på film, fäst vid dig. Den är rooulig!
Efter det sprang man hem och gick och la sig direkt. Har nog aldrig riktigt haft så ont i huvudet som jag hade igår. gaalet! Stannade även hemma idag. Så jag har enbart sovit idag. Får lite ångest men vafan, mår man inte bra så mår man inte bra! Känner dessutom att jag börjar få ont i öronen, fuck om jag får öroninflamation. ORKAR INTE! Då kan ni lika gärna skjuta mig direkt.

Ikväll får jag se vad som händer. Ska kanske träffa emil men får se hur jag mår och om han har tid..
Annars blir det nog bara slappande för min del! Nu ska jag kolla på tv och mysa. Pussis! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

sjukling

Igår kväll gick jag hem till emmaw och myste där med hanna och carro. Kollade på film, fäst vid dig. Den är rooulig!
Efter det sprang man hem och gick och la sig direkt. Har nog aldrig riktigt haft så ont i huvudet som jag hade igår. gaalet! Stannade även hemma idag. Så jag har enbart sovit idag. Får lite ångest men vafan, mår man inte bra så mår man inte bra! Känner dessutom att jag börjar få ont i öronen, fuck om jag får öroninflamation. ORKAR INTE! Då kan ni lika gärna skjuta mig direkt.

Ikväll får jag se vad som händer. Ska kanske träffa emil men får se hur jag mår och om han har tid..
Annars blir det nog bara slappande för min del! Nu ska jag kolla på tv och mysa. Pussis! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0