Now keep your love locked down

I söndags var det dop och det var supermysigt!
Massa god mat och mysigt med familjen.
När jag kom hem så var jag så trött! Så jag somnade rätt snabbt och sedan skolan i måndags. Dryg dag! Men kul med mörkrum. Fast jag misslyckades rätt bra asså haha...
På kvällen kom emil. Först stack vi till BK sen hem till mig och myste. Sov riktigt skönt och ville verkligen inte gå upp i morse!! Började vid 1 så det är väl inget man klagar på direkt.. Fotade lite sedan åkte jag hem igen.

Ikväll har jag varit hos emmaw och myst. snackade och kollade på tv. Vill också flytta hemifrån!
Nu ligger jag här och kollar på wallander, nice som fan! Men är så trött (som vanligt).

Haha ja detta blev ju en rolig sammanfattning om de två senaste dagarna! Men är så trött i huvudet att jag knappt orkar trycka på tangenterna.

  
PUSS!


 
Kan inte sluta lyssna på den här låten, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Now keep your love locked down

2008-09-16 @ 22:56:27
I söndags var det dop och det var supermysigt!
Massa god mat och mysigt med familjen.
När jag kom hem så var jag så trött! Så jag somnade rätt snabbt och sedan skolan i måndags. Dryg dag! Men kul med mörkrum. Fast jag misslyckades rätt bra asså haha...
På kvällen kom emil. Först stack vi till BK sen hem till mig och myste. Sov riktigt skönt och ville verkligen inte gå upp i morse!! Började vid 1 så det är väl inget man klagar på direkt.. Fotade lite sedan åkte jag hem igen.

Ikväll har jag varit hos emmaw och myst. snackade och kollade på tv. Vill också flytta hemifrån!
Nu ligger jag här och kollar på wallander, nice som fan! Men är så trött (som vanligt).

Haha ja detta blev ju en rolig sammanfattning om de två senaste dagarna! Men är så trött i huvudet att jag knappt orkar trycka på tangenterna.

  
PUSS!


 
Kan inte sluta lyssna på den här låten, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Now keep your love locked down

I söndags var det dop och det var supermysigt!
Massa god mat och mysigt med familjen.
När jag kom hem så var jag så trött! Så jag somnade rätt snabbt och sedan skolan i måndags. Dryg dag! Men kul med mörkrum. Fast jag misslyckades rätt bra asså haha...
På kvällen kom emil. Först stack vi till BK sen hem till mig och myste. Sov riktigt skönt och ville verkligen inte gå upp i morse!! Började vid 1 så det är väl inget man klagar på direkt.. Fotade lite sedan åkte jag hem igen.

Ikväll har jag varit hos emmaw och myst. snackade och kollade på tv. Vill också flytta hemifrån!
Nu ligger jag här och kollar på wallander, nice som fan! Men är så trött (som vanligt).

Haha ja detta blev ju en rolig sammanfattning om de två senaste dagarna! Men är så trött i huvudet att jag knappt orkar trycka på tangenterna.

  
PUSS!


 
Kan inte sluta lyssna på den här låten, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0