morsningkorsning

sov så jävla dåligt inatt. Som alltid känns det som. Är på skithumör. arg/ledsen/trött/förvirrad/glad/frustrerad osv..
Känner verkligen att jag har så mycket blandade kännslor inom mig, och det hade varit jävligt skönt att bara få skrika så högt man kan!
Idag skiter jag i första lektionen så jag börjar inte förens klockan 14.20.. rätt drygt! Hatar att sitta och vänta och vänta. men ska börja göra mig iordning snart iallafall!
Känner verkligen redan nu att detta kommer bli en jävla skitdag. Av många orsaker. Menmen. Nu låter jag bara jävligt tråkig haha
Men jag är så trött på skolan just nu!

Hörs senare så får vi se hur min dag blev, bra eller dålig som jag just nu känner att den kommer bli..

tjaarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

morsningkorsning

2008-09-04 @ 12:24:01
sov så jävla dåligt inatt. Som alltid känns det som. Är på skithumör. arg/ledsen/trött/förvirrad/glad/frustrerad osv..
Känner verkligen att jag har så mycket blandade kännslor inom mig, och det hade varit jävligt skönt att bara få skrika så högt man kan!
Idag skiter jag i första lektionen så jag börjar inte förens klockan 14.20.. rätt drygt! Hatar att sitta och vänta och vänta. men ska börja göra mig iordning snart iallafall!
Känner verkligen redan nu att detta kommer bli en jävla skitdag. Av många orsaker. Menmen. Nu låter jag bara jävligt tråkig haha
Men jag är så trött på skolan just nu!

Hörs senare så får vi se hur min dag blev, bra eller dålig som jag just nu känner att den kommer bli..

tjaarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

morsningkorsning

sov så jävla dåligt inatt. Som alltid känns det som. Är på skithumör. arg/ledsen/trött/förvirrad/glad/frustrerad osv..
Känner verkligen att jag har så mycket blandade kännslor inom mig, och det hade varit jävligt skönt att bara få skrika så högt man kan!
Idag skiter jag i första lektionen så jag börjar inte förens klockan 14.20.. rätt drygt! Hatar att sitta och vänta och vänta. men ska börja göra mig iordning snart iallafall!
Känner verkligen redan nu att detta kommer bli en jävla skitdag. Av många orsaker. Menmen. Nu låter jag bara jävligt tråkig haha
Men jag är så trött på skolan just nu!

Hörs senare så får vi se hur min dag blev, bra eller dålig som jag just nu känner att den kommer bli..

tjaarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0