i skolan

sitter i skolan nu och drygar. Vill verkligen hem! Har nästan aldrig haft såhär mycket hemlängtan som nu. buhuhu..
Ikväll åker jag till sthlm med josse. Kommer bli mysigt att hälsa på familjen. Länge sen nu. Men bajs, jag vill verkligen inte flyga. Finns inget annat jag hatar mer än att flyga. Inatt hade jag tillomed en dröm om att ett flygplan crashade! aah.. dessutom åker vi med världens sämsta flygbolag, sas. Sas har alltid problem men deras flyg!
Sen på söndag åker jag hem ensam:O.. USCH!
Josse stannar kvar i några dagar extra. Usch vad nervös jag är för det.. kommer springa runt ensam och inte hitta vart jag ska gå osv. Men jajja, vi får hoppas på att det går bra!:) Har trotts allt flygit sen jag var 7 år.

Nu är klockan 12.50 och vi slutar inte förens 16.20, aaaah! Orkar inte!!!

Nu ska jag fördriva tiden med speel. pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

i skolan

2008-09-26 @ 12:52:06
sitter i skolan nu och drygar. Vill verkligen hem! Har nästan aldrig haft såhär mycket hemlängtan som nu. buhuhu..
Ikväll åker jag till sthlm med josse. Kommer bli mysigt att hälsa på familjen. Länge sen nu. Men bajs, jag vill verkligen inte flyga. Finns inget annat jag hatar mer än att flyga. Inatt hade jag tillomed en dröm om att ett flygplan crashade! aah.. dessutom åker vi med världens sämsta flygbolag, sas. Sas har alltid problem men deras flyg!
Sen på söndag åker jag hem ensam:O.. USCH!
Josse stannar kvar i några dagar extra. Usch vad nervös jag är för det.. kommer springa runt ensam och inte hitta vart jag ska gå osv. Men jajja, vi får hoppas på att det går bra!:) Har trotts allt flygit sen jag var 7 år.

Nu är klockan 12.50 och vi slutar inte förens 16.20, aaaah! Orkar inte!!!

Nu ska jag fördriva tiden med speel. pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

i skolan

sitter i skolan nu och drygar. Vill verkligen hem! Har nästan aldrig haft såhär mycket hemlängtan som nu. buhuhu..
Ikväll åker jag till sthlm med josse. Kommer bli mysigt att hälsa på familjen. Länge sen nu. Men bajs, jag vill verkligen inte flyga. Finns inget annat jag hatar mer än att flyga. Inatt hade jag tillomed en dröm om att ett flygplan crashade! aah.. dessutom åker vi med världens sämsta flygbolag, sas. Sas har alltid problem men deras flyg!
Sen på söndag åker jag hem ensam:O.. USCH!
Josse stannar kvar i några dagar extra. Usch vad nervös jag är för det.. kommer springa runt ensam och inte hitta vart jag ska gå osv. Men jajja, vi får hoppas på att det går bra!:) Har trotts allt flygit sen jag var 7 år.

Nu är klockan 12.50 och vi slutar inte förens 16.20, aaaah! Orkar inte!!!

Nu ska jag fördriva tiden med speel. pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0