godmorgooooon

sitter på lektio n nu, foto. bullbull! Har absolut ingenting att göra.. känns rätt onödigt, hade liksom lika gärna kunnat ligga hemma och sovit. menmen!

Har inte skrivit här på ett tag så får väl uppgratera lite..
I söndags kväll kom emil till mig och vi möttes upp för att kolla på bio. Vi såg mumien, den var rätt bra men inte alls vad jag trodde. Trodde den skulle vara läskig men nej, den var snarare en komedi.
Efter bion åkte vi hem till mig. I måndags försov vi oss såklart så det blev ingen skola. Så vi sov som fan sen gick vi ner och fikade på min syrras café. Gott som satan! Lovar er att den godaste salladen finns där. mums.
Efter det gick vi hem till mig igen och bara tog det lugnt och åtgrönsaker med dippa och chips.
Sen på tisdagen blev det skolan och vi började 12.40 båda två, skönt!

Jajja, orkar inte sitta och skriva här i skolan så skriver kanske senare!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

godmorgooooon

2008-09-03 @ 10:32:08
sitter på lektio n nu, foto. bullbull! Har absolut ingenting att göra.. känns rätt onödigt, hade liksom lika gärna kunnat ligga hemma och sovit. menmen!

Har inte skrivit här på ett tag så får väl uppgratera lite..
I söndags kväll kom emil till mig och vi möttes upp för att kolla på bio. Vi såg mumien, den var rätt bra men inte alls vad jag trodde. Trodde den skulle vara läskig men nej, den var snarare en komedi.
Efter bion åkte vi hem till mig. I måndags försov vi oss såklart så det blev ingen skola. Så vi sov som fan sen gick vi ner och fikade på min syrras café. Gott som satan! Lovar er att den godaste salladen finns där. mums.
Efter det gick vi hem till mig igen och bara tog det lugnt och åtgrönsaker med dippa och chips.
Sen på tisdagen blev det skolan och vi började 12.40 båda två, skönt!

Jajja, orkar inte sitta och skriva här i skolan så skriver kanske senare!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

godmorgooooon

sitter på lektio n nu, foto. bullbull! Har absolut ingenting att göra.. känns rätt onödigt, hade liksom lika gärna kunnat ligga hemma och sovit. menmen!

Har inte skrivit här på ett tag så får väl uppgratera lite..
I söndags kväll kom emil till mig och vi möttes upp för att kolla på bio. Vi såg mumien, den var rätt bra men inte alls vad jag trodde. Trodde den skulle vara läskig men nej, den var snarare en komedi.
Efter bion åkte vi hem till mig. I måndags försov vi oss såklart så det blev ingen skola. Så vi sov som fan sen gick vi ner och fikade på min syrras café. Gott som satan! Lovar er att den godaste salladen finns där. mums.
Efter det gick vi hem till mig igen och bara tog det lugnt och åtgrönsaker med dippa och chips.
Sen på tisdagen blev det skolan och vi började 12.40 båda två, skönt!

Jajja, orkar inte sitta och skriva här i skolan så skriver kanske senare!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0