don't come running to my place when it all burns down .

Har precis kommit hem, skönt! Var ju först på heleneholm i morse och det kändes bara heelt onödigt!
Fick först stå där och vänta hur länge som helst och det var svin kallt. Sen fter typ 2 timmar började det äntligen och jag fick typ inte alls bra bilder. Sen bussen till baltiskahalen där vi skulle lägga in bildrna, och såklart så funkade det inte att lägga in mina bilder på datorn, BRA! aah, skit störigt!
Efter det käkade vi och sedan tog vi bussen in till stan. Där inne träffade vi tjejerna och tog en fika och snack och sen en massa tittande.
Nu börjar jag känna att jag hålle rpå att få feber. Känns ju mindre kul. Fredag ju! Så får se vad som händer ikväll, är ändå sjukt taggad på att hitta på nått!
Ska nog sova en stund iallafall. :)

Puss!


många fingrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

don't come running to my place when it all burns down .

2008-09-05 @ 16:07:34
Har precis kommit hem, skönt! Var ju först på heleneholm i morse och det kändes bara heelt onödigt!
Fick först stå där och vänta hur länge som helst och det var svin kallt. Sen fter typ 2 timmar började det äntligen och jag fick typ inte alls bra bilder. Sen bussen till baltiskahalen där vi skulle lägga in bildrna, och såklart så funkade det inte att lägga in mina bilder på datorn, BRA! aah, skit störigt!
Efter det käkade vi och sedan tog vi bussen in till stan. Där inne träffade vi tjejerna och tog en fika och snack och sen en massa tittande.
Nu börjar jag känna att jag hålle rpå att få feber. Känns ju mindre kul. Fredag ju! Så får se vad som händer ikväll, är ändå sjukt taggad på att hitta på nått!
Ska nog sova en stund iallafall. :)

Puss!


många fingrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

don't come running to my place when it all burns down .

Har precis kommit hem, skönt! Var ju först på heleneholm i morse och det kändes bara heelt onödigt!
Fick först stå där och vänta hur länge som helst och det var svin kallt. Sen fter typ 2 timmar började det äntligen och jag fick typ inte alls bra bilder. Sen bussen till baltiskahalen där vi skulle lägga in bildrna, och såklart så funkade det inte att lägga in mina bilder på datorn, BRA! aah, skit störigt!
Efter det käkade vi och sedan tog vi bussen in till stan. Där inne träffade vi tjejerna och tog en fika och snack och sen en massa tittande.
Nu börjar jag känna att jag hålle rpå att få feber. Känns ju mindre kul. Fredag ju! Så får se vad som händer ikväll, är ändå sjukt taggad på att hitta på nått!
Ska nog sova en stund iallafall. :)

Puss!


många fingrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0